Hennessey Venom GT Spyder je s rychlostí 427,5 km/h nejrychlejší kabriolet

Hennessey Venom GT Spyder je oficiálně nejrychlejší kabriolet na světě. Bez střechy vzládl 427,5 km/h.
Seznam kapitol
  1. Hennessey Venom GT Spyder
  2. Fotogalerie: Hennessey Venom GT Spyder

Včera americký malosériový výrobce Hennessey informoval, že překonal světový rekord v nejvyšší rychlosti. Dnes je to už oficiální a jedná se o nový rekord pro kabriolety. Samozřejmě podle pravidel muselo mít auto během pokusu staženou střechu.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Hennessey Venom GT Spyder používá osmiválec 7,0 l se dvěma turby. Výkon dosahuje na 1471 koní, točivý moment na 1750 Nm. Uzavřená verze kupé bude zřejmě ještě rychlejší

Hennessey Venom GT Spyder tak překonává Bugatti Veyron Super Sport Vitesse, který doposud držel rekord 408,85 km/h. Nový rekord má hodnotu 427,46 km/h a 25. března ho za volantem Venomu GT Spyder dosáhl Brian Smith, šéf Ford Performance Racing School. Z přiloženého videa je ale znát, že Venom GT Spyder by možná na delší ranveji zvládl trochu víc.

Retro | Život řidiče | Statistiky | Sportovní auta | Fascinace

Začalo to Věčně nespokojenou: Galerie nejrychlejších aut světa

Nakonec to tedy není překonání původního absolutního rekordu 435,3 km/h, ale na ten si stejně už brousí zuby uzavřená verze modernizovaného modelu Venom GT. Ten totiž také dostane posílený osmiválec 7,0 l bi-turbo s výkonem 1471 koní a točivým momentem 1750 Nm. Rozjet by se měl až přes 450 km/h.

Automobilka Hennessey vytvořila rekord v rámci oslav 25 let existence. Nyní vyrobí omezenou sérii World Record Edition modelu Venom GT Spyder, každý kus bude stát 1,3 milionu dolarů, tedy zhruba 31,2 milionu korun.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Hennessey Venom GT Spyder
  2. Fotogalerie: Hennessey Venom GT Spyder
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Ford Focus 1.6
Rok výroby: 2007
Stav: 162 312 km
Cena: 65 000 Kč
Ford Focus 0
Rok výroby: 2004
Stav: 146 554 km
Cena: 40 000 Kč
Ford Focus 1.6
Rok výroby: 2011
Stav: 134 224 km
Cena: 115 000 Kč
Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

V pátek fakticky končí povinnost zimních pneumatik a nastává čas těch letních. Podívejte se na výsledky testu dvaceti pneumatik v několika disciplínách. Můžete se tak lépe rozhodnout, co si nechat na auto nazout.

28.  3.  2017 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
Test Citroënu C3: Vyzkoušeli jsme ho (nejen) v úzkých uličkách Kutné Hory

Citroën C3 1.2 PureTech (5M)

Inspirován svěžím vzhledem Cactusu zamířil Citroën C3 také na český trh. Jak velkou konkurencí bude v segmentu malých vozů, kterému v tuzemsku již nějaký čas kraluje Fabia? Novinku jsme otestovali s benzínovým motorem 1.2 PureTech.

28.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 17 příspěvků
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 70 příspěvků