Hennessey ukáže svůj extrémní Venom GT

Hennessey Performance na Soutěž elegance v Pebble Beach přiveze svůj Venom GT zrychlující z 0 na 100 km/h za 2,4 s (+ 50x foto)

Slavná Soutěž elegance v Pebble Beach se v posledních letech stává místem, kde se potkávají milovníci automobilů všech druhů, a tomu se přizpůsobují také automobilky a aukční síně. Letos se tam tedy bude třeba dražit přehlídkový Lincoln Continental z roku 1964, ale také zde svoji premiéru oslaví nové SUV Infiniti FX modelového roku 2012. Na Pebble Beach se ale chystá také místní společnost Hennessey Performance, která se před veřejností již dnes hodlá poprvé ve velkém blýsknout neuvěřitelně silným lehkým kupé Hennessey Venom GT.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Zatímco teprve před několika dny představený Cadillac V1000 CTS-V Hennessey vychází ze sériového kupé Cadillac, pro stavbu Hennessey Venom GT se stal základem britský model Lotus Elise. Půjde o americkou premiéru modelu Venom GT, který se vůbec prvně ukázal veřejnosti ukázal minulý měsíc na Festivalu rychlosti v britském Goodwoodu. Jasně žlutý automobil na snímcích pak po živém představení bude od čtvrtka do soboty vystaven ve vestibulu hotelu Portolla Plaza v Monterey.  

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Hennessey Venom GT, který jsme vám po technické stránce představili již vloni, patří mezi to nejrychlejší, co se v současnosti může prohánět po běžných silnicích. K jeho exkluzivitě přispívá skutečnost, že zákazníkům bude nabídnuto pouhých pět vozů Venom GT, z nichž každý má stát v přepočtu přes 16 milionů korun. Zakladatel firmy Hennessey Performance John Hennessey o své novince tvrdí, že „je lepší než jakékoli jiné silniční vozidlo a snese srovnání pouze s některými závodními speciály“.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

A nejde nejspíš o žádné chvástání. Hennessey Venom GT při pohotovostní hmotnosti pod 1 200 kg disponuje osmiválcem z Corvetty s výkonem 1 217 koní (895 kW), díky čemuž zrychlí z klidu na 100 km/h za 2,4 s a hranice 200 km/h padne již 7,0 s po startu. Co více k takovým parametrům dodat…  

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Ford Focus 0
Rok výroby: 2004
Stav: 146 554 km
Cena: 40 000 Kč
Volkswagen Golf 1.4
Rok výroby: 2009
Stav: 116 657 km
Cena: 140 000 Kč
Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2011
Stav: 112 302 km
Cena: 115 000 Kč
Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

V pátek fakticky končí povinnost zimních pneumatik a nastává čas těch letních. Podívejte se na výsledky testu dvaceti pneumatik v několika disciplínách. Můžete se tak lépe rozhodnout, co si nechat na auto nazout.

včera | Milan Lažanský | 50 příspěvků
Test Citroënu C3: Vyzkoušeli jsme ho (nejen) v úzkých uličkách Kutné Hory

Citroën C3 1.2 PureTech (5M)

Inspirován svěžím vzhledem Cactusu zamířil Citroën C3 také na český trh. Jak velkou konkurencí bude v segmentu malých vozů, kterému v tuzemsku již nějaký čas kraluje Fabia? Novinku jsme otestovali s benzínovým motorem 1.2 PureTech.

včera | Stanislav Kolman | 16 příspěvků
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 70 příspěvků