Hennessey ukáže svůj extrémní Venom GT

Hennessey Performance na Soutěž elegance v Pebble Beach přiveze svůj Venom GT zrychlující z 0 na 100 km/h za 2,4 s (+ 50x foto)

Slavná Soutěž elegance v Pebble Beach se v posledních letech stává místem, kde se potkávají milovníci automobilů všech druhů, a tomu se přizpůsobují také automobilky a aukční síně. Letos se tam tedy bude třeba dražit přehlídkový Lincoln Continental z roku 1964, ale také zde svoji premiéru oslaví nové SUV Infiniti FX modelového roku 2012. Na Pebble Beach se ale chystá také místní společnost Hennessey Performance, která se před veřejností již dnes hodlá poprvé ve velkém blýsknout neuvěřitelně silným lehkým kupé Hennessey Venom GT.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Zatímco teprve před několika dny představený Cadillac V1000 CTS-V Hennessey vychází ze sériového kupé Cadillac, pro stavbu Hennessey Venom GT se stal základem britský model Lotus Elise. Půjde o americkou premiéru modelu Venom GT, který se vůbec prvně ukázal veřejnosti ukázal minulý měsíc na Festivalu rychlosti v britském Goodwoodu. Jasně žlutý automobil na snímcích pak po živém představení bude od čtvrtka do soboty vystaven ve vestibulu hotelu Portolla Plaza v Monterey.  

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Hennessey Venom GT, který jsme vám po technické stránce představili již vloni, patří mezi to nejrychlejší, co se v současnosti může prohánět po běžných silnicích. K jeho exkluzivitě přispívá skutečnost, že zákazníkům bude nabídnuto pouhých pět vozů Venom GT, z nichž každý má stát v přepočtu přes 16 milionů korun. Zakladatel firmy Hennessey Performance John Hennessey o své novince tvrdí, že „je lepší než jakékoli jiné silniční vozidlo a snese srovnání pouze s některými závodními speciály“.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

A nejde nejspíš o žádné chvástání. Hennessey Venom GT při pohotovostní hmotnosti pod 1 200 kg disponuje osmiválcem z Corvetty s výkonem 1 217 koní (895 kW), díky čemuž zrychlí z klidu na 100 km/h za 2,4 s a hranice 200 km/h padne již 7,0 s po startu. Co více k takovým parametrům dodat…  

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Škoda Octavia 0
Rok výroby: 2008
Stav: 138 255 km
Cena: 75 000 Kč
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků
Mapovali jsme práci Autotýmu při shánění ojetiny. Jak jsme dopadli?

Test kvality práce Autotýmu

Spolupracovník redakce se pokoušel koupit ojeté SUV Ford Kuga v tuzemských autobazarech. Aby se "nespálil", zaplatil si pomoc expertů společnosti Autotým.

3.  1.  2017 | Jiří Vojáček | 39 příspěvků
Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Nahlédli jsme pod pokličku vývoje nejpopulárnějších sportovních aut světa a osobně několik z nich přímo v technologickém komplexu v Nardò vyzkoušeli.

22.  12.  2016 | Stanislav Kolman | 1 příspěvek