Hennessey má pro novou Corvette připraveno až 1000 koní

Nová generace Chevroletu Corvette se s výkonem 456 koní nemusí na srazech sportovních aut skromně krčit v koutě. John Hennessey a jeho lidé, kteří stojí i za rekordním Hennessey Venom GT, ale připravili pro novodobou Corvette Stingray pořádnou dávku anabolik.

V říjnu uvede Hennessey na trh sadu HPE700 s kompresorem Eaton, modifikovanými hlavami válců a dalšími úpravami zejména na palivové soustavě. Číselný údaj v označení sady napovídá, jakého výkonu bude takto vylepšená C7 dosahovat. Pro ladiče z Texasu je ale i 700 koní (522 kW) pouhým začátkem.

Hennessey totiž pro osmiválec Corvetty chystá i přeplňování dvojicí turbodmychadel. Ta podle zvoleného plnicího tlaku dostanou z motoru 800 nebo dokonce až 1000 koňských sil (597, respektive 746 kW).

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Jak se v tuningové branži sluší, firma nabídne zákazníkům také sadu karbonových doplňků a vlastní vzor litých kol.

Chevrolet Corvette Stingray je nová generace kultovního amerického sportovního vozu. Zajímavostí je její rozložení hmotnosti. Výrobce udává 50:50, ale americký časopis Car&Driver naměřil dokonce 49,4:50,6. To dělá ze Stingray modelového roku 2014 první Corvette s větším podílem hmotnosti na zadních kolech. Troufáme si ovšem hádat, že po instalaci některého z Hennesseyho kitů budou mít i tak zadní pneumatiky vážné problémy s trakcí...

Chevrolet Cruze 1.598
Rok výroby: 2011
Stav: 61 368 km
Cena: 114 000 Kč
Chevrolet Matiz 0.796
Rok výroby: 2008
Stav: 80 100 km
Cena: 40 000 Kč
Chevrolet Orlando 1.998
Rok výroby: 2012
Stav: 123 889 km
Cena: 184 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 69 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 62 příspěvků