Hennessey má pro novou Corvette připraveno až 1000 koní

Nová generace Chevroletu Corvette se s výkonem 456 koní nemusí na srazech sportovních aut skromně krčit v koutě. John Hennessey a jeho lidé, kteří stojí i za rekordním Hennessey Venom GT, ale připravili pro novodobou Corvette Stingray pořádnou dávku anabolik.

V říjnu uvede Hennessey na trh sadu HPE700 s kompresorem Eaton, modifikovanými hlavami válců a dalšími úpravami zejména na palivové soustavě. Číselný údaj v označení sady napovídá, jakého výkonu bude takto vylepšená C7 dosahovat. Pro ladiče z Texasu je ale i 700 koní (522 kW) pouhým začátkem.

Hennessey totiž pro osmiválec Corvetty chystá i přeplňování dvojicí turbodmychadel. Ta podle zvoleného plnicího tlaku dostanou z motoru 800 nebo dokonce až 1000 koňských sil (597, respektive 746 kW).

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Jak se v tuningové branži sluší, firma nabídne zákazníkům také sadu karbonových doplňků a vlastní vzor litých kol.

Chevrolet Corvette Stingray je nová generace kultovního amerického sportovního vozu. Zajímavostí je její rozložení hmotnosti. Výrobce udává 50:50, ale americký časopis Car&Driver naměřil dokonce 49,4:50,6. To dělá ze Stingray modelového roku 2014 první Corvette s větším podílem hmotnosti na zadních kolech. Troufáme si ovšem hádat, že po instalaci některého z Hennesseyho kitů budou mít i tak zadní pneumatiky vážné problémy s trakcí...

Chevrolet Aveo 1.399
Rok výroby: 2006
Stav: 70 455 km
Cena: 65 000 Kč
Chevrolet Cruze 1.998
Rok výroby: 2013
Stav: 150 976 km
Cena: 180 000 Kč
Chevrolet Orlando 1.796
Rok výroby: 2011
Stav: 89 533 km
Cena: 205 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků