Hartge představuje další části svého paketu pro BMW Z4

Německá ladičská společnost Hartge již přednedávnem představila první stupeň svých úprav pro nové BMW Z4. Tem byly úpravy jen velice jemné a možnosti zákazníka značně omezené, na výběr bylo pouze několik typů litých kol, nový vzhled „budíků“ a lepší výfukové potrubí. Nyní se ale úpravce rozhodl jít dále a majitelům nového „Zetka” dát větší možnosti individualizace svého vozu.

Novinkou je kompletní optický paket zahrnující přední a zadní nárazník, karbonové kryty zpětných zrcátek, deflektor a decentní zadní spoiler. V nabídce je navíc čtyřdílný výfukový systém a širší nabídka litých kol s rozměry od 18 do 20-ti palců. Jízdním vlastnostem mohou pomoci i nové tlumiče přibližující též vůz o pár centimetrů blíže k zemi.

Uvnitř se toho příliš nezměnilo, novinkou jsou pouze hliníkové pedály a speciální koberečky. Zákazníci očekávající od svého BMW Z4 vyšší výkon si budou muset počkat na třetí stupeň, který bude zaměřen výhradně na výkonnostní úpravy a společnost jej hodlá uvolnit již v průběhu prvního půlroku 2010. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
BMW Z4 Hartge
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 169 044 km
Cena: 249 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 177 810 km
Cena: 230 000 Kč
BMW Řada 3 1.995
Rok výroby: 2007
Stav: 125 554 km
Cena: 130 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků