Hartge BMW X6 35d: že by X6 Md?

11 komentářů

Zelí
21. dubna • 11:55

Zcela zaniklo to, že u bmw je to další revoluce srovnatelná se zavedením karoserie kombi. Je to první hatch back u bmw. Charakteristické pro bmw je jejich mentální zpoždění v řádu desítek roků, což předvedli i u provedení kombi. Jsou to prostě novátoři, kteří stojí na špici pokroku a ukazují kam se vývoj automobilu směruje.
Jinak úpravce by rád srazil světlou výšku minimálně o 100mm, ale musel by flexou proříznout blatníky. To se mu asi nechtělo, ale myslím, že na to taky dojde. Prostě z toho udělají silniční, sportovní hatchback.

Chudas
21. dubna • 12:59

Ultralevý polyuretan jsem ještě neviděl teda :D. To je úroveň článků...
Jako já to na jednu stranu chápu tu vaši nevoli, ALE automobily na to, aby mohly chrlit ty vaše Mkový modely potřebujou PRACHY. A kde vzít prachy? Prodávat něco co se prodávat bude, vemte si příklad porsche, v 80. letech byly na to mtak zle, že mercedesu porsche ladilo podvozky na jeho legendárním W124. Dneska situace naprosto nemyslitelná, a porsche je nejlikvidnější automobilka a čím???? SUV cayene.....Říkejte si co chcete, ale tyhle auta se prostě prodávaj a prodávat budou. Jsou totiž do města naprosto ideální a mají velkou úroveň komfortu a bezpečnosti.A tyhle úpravy? Sakra proč né? Já mám taky SUV upravené kompletně od motoru po podvozek. Taky mám 2185 kg těžký monstrum, je mi jedno, že mi to žere po městě do 12 litrů a že se s tím nedá jezdit 250 a hlavně lítat v zatáčkách jako colin což většina čtenářů a redaktorů tohoto serveru dělá, nebo alespoň to tak vypadá.
Lidi tohle je BYZNYS a co vydělává to se VYRÁBÍ !!!! To že y byste si koupili M3 nebo jiné je jen Váš osobní problém/výhoda.

Deli
22. dubna • 9:53

"Jsou totiž do města naprosto ideální a mají velkou úroveň komfortu a bezpečnosti."jasný, X5/6 na 21" RFT bude komfort sám o sobě... :-D

Chudas
23. dubna • 0:12

Nevim jak na RFT, ale já jezdím na 22" Brabus a neni to nic krizového, ale mám vzduchovej podvozek.....

jj
21. dubna • 14:58

svatá pravda

Eksen
21. dubna • 10:24

Takže když jezdim třeba Octávkou, musim X6 m schvalovat...Naopak když mám minimálně M3 E46, mám právo jí neschvalovat ? Zajímavá logika.

Lojza
21. dubna • 8:40

Uz to je unavne jak ceska media (a jedine ony) po sobe navzajem papouskuji neco o tristnosti X6..."pro pravoverne ridice bude dojem z rizeni jiste tristni"... v cem jezdis chlape? Pokud to neni minimalne M3 e46 nebo alespon EVo, tak tu prestan blbe zvanit. Zajimave je, ze toliko nevole nebylo ani kolem zaby od Porsche, coz je taky hodne dobre SUV. Co pozoruju, tak vsichni redaktori jsou zavodnici a na cestach se pohybuji daleko za hranicemi povolene rychlosti a vzdycky na limitu:)...

jm
21. dubna • 12:56

Ano jizdni vykony X6M jsou opravdu "stristni" staci si porovnat casy na severni smycce vuci zminene M3 E46. (pro ty kteri nevedi doporucuji si je dohledat)

Tibor
21. dubna • 11:29

Tatínek si jí koupil a ty to teď obhajuješ, co :D

Lojza
21. dubna • 17:08

Me uz tatinek nic kupovat nemusi:D ... chtel jsem tim rict, ze neni treba porad pomlouvat auto na spici segmentu s nejlepsim naftovym motorem soucasnosti (snad krom noveho 3l od Jaguaru).

RedBaron
21. dubna • 9:28

Ano, pro takové lidi kdysi bývaly BMW. Dneska je to třítunová pseudosportovní snůška písmen x+d, palubní desky připomínající kuchyňskou linku z OBI a komfortu odpružení za který by se styděl i Fiat Uno. Vše doženeme ultrasilným motorem, který by běžné auto doslova roztrhal.

Doporučujeme

Články odjinud