Hartge BMW X6 35d: že by X6 Md?

Svět tuningu pravdu nezná hranic ani omezení, tedy až na ta fyzikální. A německý úpravce Hartge nás o tom chce opět přesvědčit svým nejnovějším výtvorem.

Tím není nic jiného, než „sportovní” crossover BMW X6, jemuž bylo poslední dobu věnováno opravdu dost pozornosti a to zejména díky tomu, že za jeho označení přibylo písmenko M. Tohle je ovšem tak trochu jiný případ a ladičská společnost stavěla na verzi xDrive35d.

Jak jste se již tedy mohli dovtípit, upravenou X6 pohání posílený třílitrový šestiválec s výkonem 328 koní a točivým momentem 675 Nm. Tyto parametry pak postačí na to, aby 2 185 kg vážící mastodont zrychlil z nuly na 100 km/h za méně než šest vteřin a dosáhl maximální rychlosti 256 km/h. Celkový jízdní projev bude pro pravověrné řidiče jistě tristní, ovšem i přesto se najde dost takových, kteří tomuto celku začnou říkat X6 Md...
Společnost nezapomněla ani na zevnějšek, který je upraven v trochu extrémnějším stylu. Při výrobě bodykitu však výrobce použil ultralehký polyuretanový plast, takže už i beztak dost těžkému vozu nepřibyla další kila. Na druhé straně, upravená X6 ztratila na světlé výšce a díky použití sportovních tlumičů se dostala blíže k zemi až o 30 mm. Závěrem už jenom zmiňme, že z profilu dojem dotvářejí 22-ti palcová kola a za kompletní úpravy včetně práce si Hartge řekne o 29 353 Eur (zhruba 820 000 Kč).
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek 
Hartge BMW X6
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 169 044 km
Cena: 249 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 177 810 km
Cena: 205 000 Kč
BMW Řada 3 1.995
Rok výroby: 2007
Stav: 125 554 km
Cena: 130 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků