Hamann Victory II Lamborghini Gallardo LP560-4: aero orgie

Německý ladič Hamann představil svoji inovovanou kreaci Victory II na bázi Gallarda.

U Hamannu se rozhodli po čase omladit svoji sadu Victory vyvinutou pro Lamborghini Gallardo a adaptovat ji k použití na novější verzi Gallarda s označením LP560-4.

Verze Victory II se vyznačuje především sadou aerodynamických doplňků citelně rozšiřující karoserii, matově černým lakováním a úpravami na pohonné jednotce směřujícími ke zvýšení výkonu. Nový bodykit sestává z nástavců podběhů kol na obou nápravách, navazujících prahových obkladů, střešního tunelu vedoucího vzduch do motorového prostoru, nového předního nárazníku a zadního nárazníku, který hostí robustní difuzor a dva páry kruhových koncovek výfuků po stranách. K dispozici je také přítlačné křídlo na zádi, jež může být vyrobeno z laminátu, nebo uhlíkových kompozitů, z „karbonu“ lze vyrobit také přední kapotu. 

Karoserie stroje Lamborghini Victory II je opatřena matně černým lakováním doplněným kontrastními, tmavě červenými akcenty. Přestavbu exteriéru doplňují opět černě zbarvené, dvacetipalcové slitinové ráfky Edition Race obouvající pneumatiky o rozměru 235/30 ZR20 vpředu a 325/25 ZR20 vzadu. Interiér tohoto Gallarda LP560-4 je okrášlen čtrnáctidílnou sadou doplňků z uhlíkových kompozitů, jejichž červené lakování odpovídá dílům na povrchu karoserie. Tyto součásti jsou rozesety po celém vnitřku vozu, najdeme je nejen na vzhůru výklopných dveřích, ale také na volantu, středové konzoli, v okolí obou přístrojových štítů, ale také na zadní části nových anatomických sedadel. Interiér je čalouněn černou Alcantarou s kontrastním červeným stehováním a opatřen novými koberečky, opět s červenými lemy.

Změnám neušel ani standardní vidlicový desetiválec, který díky novému programu řídicí jednotky posílil o 20 koní na výsledných 580 koní (425 kW). Točivý moment vrcholí hodnotou 575 Nm a podle Hamannu jejich Gallardo Victory II dosáhne rychlosti 328 km/h.

Pokud vás zajímá pořizovací cena této rakety, musíte se obrátit přímo na Hamanna, žádné příslušné informace totiž uvolněny nebyly.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
 Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Hamann Victory II Lamborghini Gallardo LP560-4
Škoda Octavia 0
Rok výroby: 2008
Stav: 138 255 km
Cena: 75 000 Kč
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků
Mapovali jsme práci Autotýmu při shánění ojetiny. Jak jsme dopadli?

Test kvality práce Autotýmu

Spolupracovník redakce se pokoušel koupit ojeté SUV Ford Kuga v tuzemských autobazarech. Aby se "nespálil", zaplatil si pomoc expertů společnosti Autotým.

3.  1.  2017 | Jiří Vojáček | 39 příspěvků
Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Nahlédli jsme pod pokličku vývoje nejpopulárnějších sportovních aut světa a osobně několik z nich přímo v technologickém komplexu v Nardò vyzkoušeli.

22.  12.  2016 | Stanislav Kolman | 1 příspěvek