Hamann se podíval na Range Rover 5.0 V8. Zde je výsledek

Pětilitrový Range Rover je už v základním provedení hodně rychlé a skoro až obludné auto. Kdo by však chtěl ještě o trochu více, pro něj má novou nabídku německá společnost Hamann, která se vrcholnému modelu automobilky Land Rover tak trochu „podívala na zoubek“. Jak je vidět už z fotografií, vůz dostal kompletní bodykit pro lepší aerodynamiku. Nechybí nový nárazník, vytažené blatníky, prahy nebo střešní spoiler.

Testy | SUV | Land Rover

Range Rover Sport SDV6: ZF v hlavní roli

Do interiéru se nastěhovalo více hliníku, případně plakety s logem společnosti Hamann. O pohon se stará upravený přeplňovaný osmiválec, který nabídne díky novému softwaru o dvacet koní a 35 Nm více. Celkem tak řidič dostane k dispozici maximální výkon 530 k a 660 Nm. Součástí úprav je také přepracovaný výfuk. Na výběr jsou koncovky o průměru 90 nebo 120 mm a nechybí ani pořádná kola o velikosti 23 palců. 

Land Rover Freelander 2.179
Rok výroby: 2009
Stav: 165 280 km
Cena: 230 000 Kč
Land Rover Freelander 2.179
Rok výroby: 2007
Stav: 171 612 km
Cena: 194 000 Kč
Land Rover Freelander 1.951
Rok výroby: 2004
Stav: 181 520 km
Cena: 100 000 Kč
V ADAC testu pneumatik pro rodinná auta zvítězilo letos Pirelli

V ADAC testu pneumatik pro rodinná auta zvítězilo letos Pirelli

V novém testu, který připravil německý autoklub ADAC, se zkouškám podrobily letní pneumatiky v rozměru 195/65 R15.

22.  2.  2017 | Radek Pecák | 11 příspěvků
Nový test pneumatik na léto: Autogrip a Achilles mají achillovu patu

Nový test pneumatik na léto: Autogrip a Achilles mají achillovu patu

Doba přezouvání na letní pláště se kvapem blíží. Německý magazín Auto Bild proto otestoval brzdnou dráhu desítek letních pneumatik.

21.  2.  2017 | Milan Lažanský | 18 příspěvků
Kia Optima 3x jinak. Je dieselové kombi stále nejlepší volbou?

Kia Optima 3x jinak: Diesel, benzin i hybrid

Korejská automobilka Kia v případě optimy předvádí cestu, jakou se za několik let vydá například i tuzemská Škoda se svým superbem.

17.  2.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 61 příspěvků