Hamann se podíval na Range Rover 5.0 V8. Zde je výsledek

Pětilitrový Range Rover je už v základním provedení hodně rychlé a skoro až obludné auto. Kdo by však chtěl ještě o trochu více, pro něj má novou nabídku německá společnost Hamann, která se vrcholnému modelu automobilky Land Rover tak trochu „podívala na zoubek“. Jak je vidět už z fotografií, vůz dostal kompletní bodykit pro lepší aerodynamiku. Nechybí nový nárazník, vytažené blatníky, prahy nebo střešní spoiler.

Testy | SUV | Land Rover

Range Rover Sport SDV6: ZF v hlavní roli

Do interiéru se nastěhovalo více hliníku, případně plakety s logem společnosti Hamann. O pohon se stará upravený přeplňovaný osmiválec, který nabídne díky novému softwaru o dvacet koní a 35 Nm více. Celkem tak řidič dostane k dispozici maximální výkon 530 k a 660 Nm. Součástí úprav je také přepracovaný výfuk. Na výběr jsou koncovky o průměru 90 nebo 120 mm a nechybí ani pořádná kola o velikosti 23 palců. 

Škoda Octavia 0
Rok výroby: 2008
Stav: 138 255 km
Cena: 75 000 Kč
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Výkvět automobilové techniky. Poznatky z testu SUV Audi SQ7

Audi SQ7 TDI

Výkonných SUV je na trhu poměrně dlouhá řada. Audi však svůj největší model jako první na světě vybavila elektrickým kompresorem, které jeho dynamické schopnosti posouvá na dramaticky vyšší úroveň.

včera | Radek Pecák | 46 příspěvků
Test novinky Optima SW: Jak si Kia poradila s kombi střední třídy?

Kia Optima SW

Na jaře tohoto roku byla na autosalonu v Ženevě odhalena Optima Sportswagon, kterou korejská automobilka hrdě označuje za své první kombi střední třídy. My měli možnost ji otestovat ve sportovně laděné variantě GT Line. Jak obstála?

29.  11.  2016 | Stanislav Kolman | 32 příspěvků
Vyladěno na správných místech. Test Subaru WRX STi verze 2016

Subaru WRX STi 2016

Jízdy s kultovním sedanem WRX STi prokázaly, že značka umí vozy průběžně dolaďovat v souladu s dobou i přáními jejích zákazníků.

13.  11.  2016 | Radek Pecák | 27 příspěvků