Hamann se podíval na Range Rover 5.0 V8. Zde je výsledek

Pětilitrový Range Rover je už v základním provedení hodně rychlé a skoro až obludné auto. Kdo by však chtěl ještě o trochu více, pro něj má novou nabídku německá společnost Hamann, která se vrcholnému modelu automobilky Land Rover tak trochu „podívala na zoubek“. Jak je vidět už z fotografií, vůz dostal kompletní bodykit pro lepší aerodynamiku. Nechybí nový nárazník, vytažené blatníky, prahy nebo střešní spoiler.

Testy | SUV | Land Rover

Range Rover Sport SDV6: ZF v hlavní roli

Do interiéru se nastěhovalo více hliníku, případně plakety s logem společnosti Hamann. O pohon se stará upravený přeplňovaný osmiválec, který nabídne díky novému softwaru o dvacet koní a 35 Nm více. Celkem tak řidič dostane k dispozici maximální výkon 530 k a 660 Nm. Součástí úprav je také přepracovaný výfuk. Na výběr jsou koncovky o průměru 90 nebo 120 mm a nechybí ani pořádná kola o velikosti 23 palců. 

Land Rover Freelander 1.95
Rok výroby: 2003
Stav: 172 633 km
Cena: 93 000 Kč
Land Rover Freelander 1.951
Rok výroby: 2002
Stav: 221 106 km
Cena: 63 000 Kč
Land Rover Freelander 1.951
Rok výroby: 2003
Stav: 177 959 km
Cena: 95 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

včera | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků