Hamann se podíval na faceliftovaný Range Rover Evoque

Nejen okolo modelů mnichovské automobilky se točí slavný úpravce Hamann. Jejich nejnovější počin se zaměřil na modernizovaný Range Rover Evoque, který má vyšší výkon a tomu úměrně přepracovaný design.

Začněme vzhledem, auto dostalo do vínku rozšířené nárazníky vpředu i vzadu, nové boční prahy a společně s tím také došlo na rozšíření karoserie. Zároveň vůz putoval o 30 milimetrů blíže asfaltu a postavil se na disky o velikosti 22 palců s 18 paprsky. 

SUV | Kabriolety | První svezení | Land Rover

Range Rover Evoque Convertible není nesmysl [první jízdní dojmy]

Stranou nezůstaly ani pohonné jednotky, Hamann pro všechny nabízí poměrně zajímavé zvýšení výkonu. Například základní dvoulitrový turbodiesel může povýšit ze 110 kW (150 k) na 133 kW (181 koní), zatímco vrcholný benzinový čtyřválec Si4 může ze standardních 177 kW (240 k) posílit na 191 kW (260 koní) a 395 Nm točivého momentu.

Vybírat lze také z nepřeberné nabídky příslušenství, která krom klasiky v podobě hliníkových pedálů nabízí například projekci loga Hamann na asfalt ve chvíli, kdy auto odemknete.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků