Hamann míří ještě výše, upravil Rolls Royce Phantom

Německá ladičská společnost soustředící se převážně na vozy BMW tentokrát opět překvapila a rozvířila jinak celkem poklidné vody tuningové scény. Své umění se Hamann rozhodl prezentovat na modelech Rolls-Royce Phantom a dvoudveřové verzi Drophead. Naštěstí se toho moc nezměnilo, a tak nemusíme kroutit hlavami nad mračítky a různými podobnými nesmysly, jejichž osazení by na takovémto voze hraničilo minimálně s psychickou poruchou.  

Z hlediska vzhledu si tato luxusní dvojice vyměnila kola, za 23-ti palcové hliníkové kousky s takřka tradičním „hamannovským“ vzorem. Uvnitř se pak změnil pouze volant.
Po technické stránce si upravený Rolls připsal na konto dalších 56 kW, takže nyní disponuje úctyhodným výkonem 394 kW a potěší i odstranění omezovače rychlosti. Zvedl se i maximální točivý moment a to na hodnotu 835 Nm. Je trochu nejasné, komu je podobný počin určen, ovšem své zákazníky se zřejmě bez větších problémů najde.
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
Hamann Rolls Royce Phantom
BMW Řada 3 1.995
Rok výroby: 2007
Stav: 125 554 km
Cena: 143 000 Kč
BMW Řada 3 1.995
Rok výroby: 2008
Stav: 120 724 km
Cena: 205 000 Kč
BMW Řada 3 2.993
Rok výroby: 2006
Stav: 106 678 km
Cena: 185 000 Kč
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků
Mapovali jsme práci Autotýmu při shánění ojetiny. Jak jsme dopadli?

Test kvality práce Autotýmu

Spolupracovník redakce se pokoušel koupit ojeté SUV Ford Kuga v tuzemských autobazarech. Aby se "nespálil", zaplatil si pomoc expertů společnosti Autotým.

3.  1.  2017 | Jiří Vojáček | 39 příspěvků
Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Nahlédli jsme pod pokličku vývoje nejpopulárnějších sportovních aut světa a osobně několik z nich přímo v technologickém komplexu v Nardò vyzkoušeli.

22.  12.  2016 | Stanislav Kolman | 1 příspěvek