Hamann míří ještě výše, upravil Rolls Royce Phantom

Německá ladičská společnost soustředící se převážně na vozy BMW tentokrát opět překvapila a rozvířila jinak celkem poklidné vody tuningové scény. Své umění se Hamann rozhodl prezentovat na modelech Rolls-Royce Phantom a dvoudveřové verzi Drophead. Naštěstí se toho moc nezměnilo, a tak nemusíme kroutit hlavami nad mračítky a různými podobnými nesmysly, jejichž osazení by na takovémto voze hraničilo minimálně s psychickou poruchou.  

Z hlediska vzhledu si tato luxusní dvojice vyměnila kola, za 23-ti palcové hliníkové kousky s takřka tradičním „hamannovským“ vzorem. Uvnitř se pak změnil pouze volant.
Po technické stránce si upravený Rolls připsal na konto dalších 56 kW, takže nyní disponuje úctyhodným výkonem 394 kW a potěší i odstranění omezovače rychlosti. Zvedl se i maximální točivý moment a to na hodnotu 835 Nm. Je trochu nejasné, komu je podobný počin určen, ovšem své zákazníky se zřejmě bez větších problémů najde.
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
Hamann Rolls Royce Phantom
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 169 044 km
Cena: 260 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 177 810 km
Cena: 230 000 Kč
BMW Řada 3 1.995
Rok výroby: 2007
Stav: 125 554 km
Cena: 139 000 Kč
Test Citroënu C3: Vyzkoušeli jsme ho (nejen) v úzkých uličkách Kutné Hory

Citroën C3 1.2 PureTech (5M)

Inspirován svěžím vzhledem Cactusu zamířil Citroën C3 také na český trh. Jak velkou konkurencí bude v segmentu malých vozů, kterému v tuzemsku již nějaký čas kraluje Fabia? Novinku jsme otestovali s benzínovým motorem 1.2 PureTech.

dnes | Stanislav Kolman | 11 příspěvků
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 69 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků