Hamann míří ještě výše, upravil Rolls Royce Phantom

Německá ladičská společnost soustředící se převážně na vozy BMW tentokrát opět překvapila a rozvířila jinak celkem poklidné vody tuningové scény. Své umění se Hamann rozhodl prezentovat na modelech Rolls-Royce Phantom a dvoudveřové verzi Drophead. Naštěstí se toho moc nezměnilo, a tak nemusíme kroutit hlavami nad mračítky a různými podobnými nesmysly, jejichž osazení by na takovémto voze hraničilo minimálně s psychickou poruchou.  

Z hlediska vzhledu si tato luxusní dvojice vyměnila kola, za 23-ti palcové hliníkové kousky s takřka tradičním „hamannovským“ vzorem. Uvnitř se pak změnil pouze volant.
Po technické stránce si upravený Rolls připsal na konto dalších 56 kW, takže nyní disponuje úctyhodným výkonem 394 kW a potěší i odstranění omezovače rychlosti. Zvedl se i maximální točivý moment a to na hodnotu 835 Nm. Je trochu nejasné, komu je podobný počin určen, ovšem své zákazníky se zřejmě bez větších problémů najde.
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
Hamann Rolls Royce Phantom
BMW Řada 3 2
Rok výroby: 2008
Stav: 200 510 km
Cena: 175 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 169 044 km
Cena: 275 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 177 810 km
Cena: 240 000 Kč
Kia Optima 3x jinak. Je dieselové kombi stále nejlepší volbou?

Kia Optima 3x jinak: Diesel, benzin i hybrid

Korejská automobilka Kia v případě optimy předvádí cestu, jakou se za několik let vydá například i tuzemská Škoda se svým superbem.

17.  2.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 51 příspěvků
Test hybridní Kia Niro 1.6 GDI HEV (6DCT): Sympatický mezičlánek

Kia Niro 1.6 GDI HEV (6DCT)

Alternativní pohonné jednotky se pomalu stávají součástí českého trhu. Na ten už v závěru minulého roku dorazila Kia Niro, coíž je crossover s hybridním hnacím ústrojím. Co všechno umí a jak si vedla během našeho testu?

18.  1.  2017 | Stanislav Kolman | 80 příspěvků
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Honda HR-V vs. Honda Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 9 příspěvků