Gumpert Tornante: německé Ferrari FF se ukáže v Ženevě

Patrně budete znát německého malosériového výrobce sportovních aut jménem Gumpert a jeho dosud jediný model Apollo, který se proslavil mimo jiné svým výjimečným časem na Severní smyčce Nürburgringu. Z dosavadních prodejních výsledků firmy byste to možná nečekali, ale právě tato malá automobilka se rozhodla rozšířit svou nabídku o další model. A představí jej již na blížícím se autosalonu v Ženevě.

Pokud čekáte další nekompromisní sporťák, jste na omylu. Vůz se bude jmenovat Tornante a ačkoli o něm zatím mnoho nevíme, nemůže být pochyb o tom, že o ryze sportovní vůz rozhodně nepůjde. S karosérií od fimy Carrozzeria Touring Superleggera má jít spíše o konkurenci čerstvě představeného Ferrari FF, když o něm automobilka hovoří jako o rychlém cesťáku, který má k dosavadním hodnotám značky přidat více prostoru, elegance a komfortu.

Přesto nemá jít o žádné ořezávátko. Má být vybaven lehkým šasí z uhlíkových vláken a uprostřed uloženým motorem V8 o objemu 4,2 litru, který má i díky dopování turbodmychadlem dodávat vozu rovných 650 koní (478 kW) výkonu.

Automobilka bohužel neuvolnila žádný snímek, který by nám alespoň naznačoval, jak bude Tornante vypadat. Další detaily se ale jistě dozvíme nejpozději 1. března, kdy bude novinka odhalena na ženevském autosalonu.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Gumpert Apollo Sport dostane bratříčka, bude ale zřejmě z úplně jiného těsta
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků