Nyní se hledá další tzv. hříšník Jen aby se nemusel soudit VW. On byl přistižen, on musí nést následky, tak tady neoblbujte laskavě lidi. Kdo byl pane redaktore chycen ???? Mercedes, Mazda, Honda atd. nebo VW. Myslím, že VW byl chycen na švestkách....
Vykašlete se na překračování limitů a různých cypovin. V reálném provozu má každé auto vyšší limity než ty laboratorní.Podle toho,jak na to každý šlape.Na to ono či to auto má vyšší limit akorát alibismus VW nebo ADACu.Tohle ale není podvod se softwarem!Kdo to udělal s úmyslem ať platí.
S umyslem to delaji vsichni! VW vsak vymyslel genialni vec, auto plnilo v mericim cyklu nesmyslne normy a soucasne motor skvele jel a malo zral. Skoda, ze uz se to nevyrabi, ale pro lidi kteri kupuji auta z druhe ruky je to jasna volba na koupi. Jsem zvedavej, kterej blazen si pujde nechat do sveho vozu prehrat ten software... :-D
uz som to tu avizoval. Aby si sa zrazu nepristihol, ked ti uz len ostane ticho suchat v kute nohami pod stolom, ked ti blazni, ktori si to opravit nedaju, zistia o par rokov si to dat spravit MUSIA a budu hradit z vlastneho. Ale no, co je na tom divneho? Ked onedlho z tych nasich super zapadnych platov budeme musiet zacat prispievat na ten sucasny pruser co spackali prave ti najbohatsi /dobre vieme o com tocim/, nedivil by som sa keby aj toto tak dopadlo. A tato kauza nie je len o automobilke, je to odraz toho svinstva, co sa pod tou smradlavou poklickou v tom hrnci zvanom EU pre nas, plebs, vari. Trosku im vykypelo a hla, co za hnus a smrad je v celom byte.
Je přeci jen rozdíl 1,6 až 6 krát překročená norma při jiném způsobu testování a 40 krát překročená norma vlivem ovlivnění výsledků podvodným elektronickým systemem.Příští zpřísněná norma se bude měřit při jízdě z kopce při vypnutém motoru.Tam budou výsledky stejné a bez podvodů.
Je třeba dodat, že americkej limit na NOx je cca 3x přísnější než Euro 6...
uz iba americania stymi 7litorvymi osemvalcami prechadzaju normami .. este nieco oni hovria a udavamju...
Tím pádem evropský limit stále překračují patnáctinásobně.
Zkusil si dohledat odkud ta informace o ctyricetinasobnem prekroceni u VW pochazi? Od zelenych blbecku, bez jakekoliv metodiky tj. porovnatelnosti. Euro 5 VW plni i bez triku se SW, ze ten TDI s upravenym pustili na evropsky trh je jen dalsi nepochopitelna bota (nebo pochopitelna jen pro jedince kteri pracovali nekdy ve firme se 100k+ zamestnanci). Takze bych s tim odsouzenim, ze ostatni prekracuji normy jen dvakrat a VW ctyricekrat brzdil. Jedou v tom vsichni, VW zat jediny kdo to priznal.
Ale notak, nebudeš se přeci snažit oblbovat rozumné lidi hloupou propagandou a lhaním, že ne?Víš, co bylo prapůvodem toho testu? Snaha POTVRDIT, že Clean Diesel je opravdu čisté a perfektní řešení, protože tím ta organizace chtěla pomoci rozvoji dieselů v USA (i tam už se řeší spotřeba). Výsledek testu pro ně samotné byl šok, doslova. Tím pádem bych slovy o blbečcích značně šetřil, na tvém místě. Udělal jsi jej totiž jen ze sebe.VW neměl jinou možnost, než se přiznat, když ho chytili při činu. BMW testem prošlo bez problémů. Ostatní se nemají k čemu přiznávat, plní testy dle schválené metodiky, VW je bez podvodu neplní.Já chápu, že ti berou modlu, ale lhát kvůli tomu... to je slabé.
jak přesně popsal Karel s emisemi je to stejné jako se spotřevou v laboratorním cyklu, je to fantasmagorie a nevím proč je to taková senzace, ale možná, že díky této kauze se ty zasrané karcinogenní disely z osobáků budou poručet, nemají tam co dělat
Maju. Ale testom, na rozdiel od VAGinalnych aut prejdu bez toho, aby museli mat nainstalovany specialny softver.Inymi slovami, na testeri je rovnake auto ako na ceste. Pri VAG autach je na testeri auto, ktore ma docasne nizsi vykon, nizsi krutiaci moment atd., ako v realnej prevadzke - de facto je to ine auto.
Že vás ty diesely baví. NEDC cyklus v Evropě je pro srandu králíkům a jeho výsledky zcela nepoužitelné v praxi jak z hlediska emisí CO2 (spotřeba) tak z hlediska emisí NOx již mnoho let. Dosahované hodnoty v tomto cyklu jsou jen díky různých ojebávkám a tyto ojebávky jsou v podstatě legální, protože co NEDC výslovně nezakazuje, tak automobilky prostě zneužijí.Podvodníci z VW si holt mysleli, že stejný přístup jaký je legální v EU použijí i v USA a tvrdě narazili. Jsou to ale docela hlupáci, protože v USA tento typ podvodů byl již několikrát odhalen a VW to musel dobře vědět, přesto použili tuto evropskou ojebávku i když v minulosti za ní padly v USA pokuty pro řadu automobilek. Viz třeba tady Ford.http://www2.epa.gov/sites/production/files/20... ...
" v minulosti za ní padly..."Za ní, před ní. Chudák čeština.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.