GRMN Toyota iQ: prcek s kompresorem

V těchto dnech probíhá kromě známějšího detroitského autosalonu také Tokyo Auto Salon. V Japonsku (stejně jako v Americe) je vidět všechno možné, co nás ovšem velmi zaujalo, to je malá a řádně vylepšená Toyota iQ, která se sice prodávala také na českém trhu, ale kvůli dost špatným prodejům byla spolu s modelem Urban Cruiser stažena.

Stejně jako minulý rok vznikl upravený model ze spolupráce Toyoty s tuningovými společnostmi Gazoo Racing a MN Tuning (zkráceně GRMN).  Opět nechybí kompletní bodykit s novými nárazníky a rozšířenými blatníky. Uvnitř najdeme sportovní sedadla a přepracovaný přístrojový štít. Toyota iQ GRMN stojí na šestnáctipalcových kolech Enkei.

To nejdůležitější najdeme pod kapotou. Benzinový motor o objemu 1,33 litru dostal kompresor a výsledkem jsou parametry 130 koní a 180 Nm. Pohonná jednotka spolupracuje se šestistupňovou manuální převodovkou, podvozek pak nese vylepšené brzdy a sportovní odpružení. V průběhu letošního roku vznikne stokusová série. 

Klepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Toyota Yaris 0.998
Rok výroby: 2012
Stav: 133 600 km
Cena: 110 000 Kč
Toyota Avensis 2.231
Rok výroby: 2012
Stav: 116 855 km
Cena: 290 000 Kč
Toyota Corolla 1.598
Rok výroby: 2005
Stav: 141 091 km
Cena: 65 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků