Great Wall pro Peking: příval čínských novinek

Domácí autosalon si čínské automobilky nenechají ujít. Před soudruhy hodlá excelovat i Great Wall s doslova záplavou novinek.

Expozice čínských výrobců aut nabídnou řadu novinek a stanou se předobrazem toho, jak by mohly v blízké budoucnosti vypadat i evropské autosalony. Níže vám nabízíme snímky vozů, jež zde představí značka Great Wall.

Podrobností ani fotografií zatím mnoho nemáme, ale tak už to bývá, práci PR oddělení renomovaných výrobců zatím v Číně ještě nestačili okoukat. Pojďme si tedy jednotlivé modely alespoň stručně představit na základě toho co víme.

Great Wall Ling Ao: kompaktní pětidvéřový hatchback. Celohliníkové motory s proměnným časováním ventilů VVT s objemy 1,3 a 1,5 l. Nejvyšší výkon 68 a 77 kW, točivý moment 118, resp. 138 Nm. ABS, alarm.

Klepněte pro větší obrázek

Great Wall Tengyi C30: základní malý sedan pro nenáročné.

Klepněte pro větší obrázek

Great Wall Tengyi C50: zajímavě tvarovaný sedan kategorie B poháněný přeplňovaným zážehovým čtyřválcem s objemem 1,5 l, výkonem 95 kW a točivým momentem 180 Nm. Bezstupňová automatická převodovka CVT. ESP, hlídání tlaku v pneumatikách.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Great Wall Tengyi C70: sedan střední třídy, pohon předních, nebo všech kol, výkon 100 kW, točivý moment 200 Nm. Komfortní výbava včetně vyhřívaných a odvětrávaných sedadel, duální automatické klimatizace, adaptivního tempomatu, bezklíčového odemykání a mlutimediálního systému.

Klepněte pro větší obrázek

Great Wall Haval H5 Zhi Zun: SUV střední velikosti s navigačním systémem a elektricky ovládaným střešním oknem. Elektricky stavitelná sedadla, zábavní systém DVD a couvací kamera.

Klepněte pro větší obrázek

Great Wall Haval SC60: o něco větší SUV. Hybridní pohonné ústrojí, trvalý pohon všech kol, šestistupňová automatizovaná převodovka.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Great Wall Haval M3: na pohled bohatě vrásčité SUV. Čtyřválec 1,5 l, výkon 77 kW a točivý moment 138 Nm. Trvalý pohon všech kol, čtyřstupňová automatická převdovka.

Klepněte pro větší obrázek

Great Wall Haval H6: nepříliš ošklivé SUV určené do města. Přeplňovaný zážehový dvoulitr, šestistupňová automatická převodovka.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Great Wall Feng Jun 5: pick-up slátaný z motivů evropských automobilů. Měl by to být parťák pro život, práci i zábavu.

Klepněte pro větší obrázek

Více informací o jednotlivých modelech vám snad přineseme poté, co je atuomobilka podrobněji představí na domácí půdě. Do té doby se můžeme společně hádat o tom, co si Great Wall u jednotlivých modelů „vypůjčil” od svých konkurentů...

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Další novinky značky Great Wall Motors pro autosalon v Pekingu
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků