Google Maps vám v budoucnu možná pomůžou s parkováním

Nová verze map od Googlu s označením 9.34 přináší mnoho nových funkcí. Zároveň má celou řadu nových vlastností implementovaných ve svém kódu, které ale ještě nejsou aktivní. Lidé z webu Android Police dopodrobna prozkoumali zdrojový kód aplikace a zjistili, že se v útrobách nachází funkce „Parking difficulty“, neboli obtížnost parkování. 

Zajímavosti | Život řidiče

Chatovací robot vám v Londýně poradí s pokutou za špatné parkování

Ta se dělí na tři úrovně, jako snadná, střední nebo náročná. Ještě není jisté, jak přesně to má Google vymyšlené, ale nejspíš vám při zadání cíle ukáže, jak moc bude náročné v dané lokalitě zaparkovat. Pokud se tedy dozvíte, že že parkování v cíli je prakticky nemožné, můžete zvážit, jestli by nebylo lepší auto nechat někde po cestě a do cíle dojet třeba tramvají.

Zajímavosti | Video | Hatchbacky | Mini

V Číně se přepisoval rekord v parkování. Nově stačila rezerva 8 cm

Otázka je, jak bude aplikace získávat data o náročnosti - jestli přímo od samotných uživatelů, kteří při navigování ohodnotí náročnost hledání volného místa, případně zda to bude fungovat samostatně třeba na základě toho, jak dlouho kroužíte okolo cílové adresy než se vám podaří zaparkovat.

Nová funkce je zatím ve fázi rozpracování, ve svých telefonech ji tedy vyzkoušíme až v nějaké z dalších verzí map od Googlu. 

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků