Golf Variant Youngster 5000 má tlumiče stavitelné přes iPhone

Jmenuje se Yougster 5000. Golf Variant Youngster 5000. Je to kombík, má 320 koní a řadu prvků z programu Volkswagen R.

Značka Volkswagen opět opanovala právě probíhající setkání Wörthersee. Po speciálních stavbách VW GTI Roadster, Golf GTI Wolfsburg Edition a modifikovaném šestiválcovém pick-upu VW Amarok Power, postavených zvlášť pro tuto událost, přichází kombík Golf Variant Youngster 5000. Pro karosářskou verzi Golf Variant VII je to na Wörthersee premiéra. Tento prototyp vznikl za přispění šestice učňů továrny Volkswagenu ve Cvikově, z jejíchž linek verze Golf Variant sjíždí.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Volkswagen Golf Variant Youngster 5000 vznikl přímo v továrně, v níž se Golf Variant vyrábí

Na první pohled si na tomto kombíku všimneme kromě speciálního perleťového lakování v odstínu Arancio hlavně nárazníků a prahových obkladů z programu Volkswagen R, z nějž pochází také sedadla. Golf Variant Youngster 5000 na palubě hostí audiosystém s výkonem 5 000 wattů a integrovaným ovládáním přes iPad. Přeplňovaný čtyřválec 2,0 l z verze Golf VII GTI posílil až na 320 koní (235 kW) a adaptivní tlumiče Bilstein lze ovládat přes iPhone.

Volkswagen Passat 1.968
Rok výroby: 2006
Stav: 127 452 km
Cena: 95 000 Kč
Volkswagen Golf 1.595
Rok výroby: 2005
Stav: 148 947 km
Cena: 75 000 Kč
Volkswagen Golf 1.598
Rok výroby: 2014
Stav: 143 020 km
Cena: 250 000 Kč
Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

V pátek fakticky končí povinnost zimních pneumatik a nastává čas těch letních. Podívejte se na výsledky testu dvaceti pneumatik v několika disciplínách. Můžete se tak lépe rozhodnout, co si nechat na auto nazout.

včera | Milan Lažanský | 21 příspěvků
Test Citroënu C3: Vyzkoušeli jsme ho (nejen) v úzkých uličkách Kutné Hory

Citroën C3 1.2 PureTech (5M)

Inspirován svěžím vzhledem Cactusu zamířil Citroën C3 také na český trh. Jak velkou konkurencí bude v segmentu malých vozů, kterému v tuzemsku již nějaký čas kraluje Fabia? Novinku jsme otestovali s benzínovým motorem 1.2 PureTech.

včera | Stanislav Kolman | 15 příspěvků
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 70 příspěvků