Golf Variant Youngster 5000 má tlumiče stavitelné přes iPhone

Jmenuje se Yougster 5000. Golf Variant Youngster 5000. Je to kombík, má 320 koní a řadu prvků z programu Volkswagen R.

Značka Volkswagen opět opanovala právě probíhající setkání Wörthersee. Po speciálních stavbách VW GTI Roadster, Golf GTI Wolfsburg Edition a modifikovaném šestiválcovém pick-upu VW Amarok Power, postavených zvlášť pro tuto událost, přichází kombík Golf Variant Youngster 5000. Pro karosářskou verzi Golf Variant VII je to na Wörthersee premiéra. Tento prototyp vznikl za přispění šestice učňů továrny Volkswagenu ve Cvikově, z jejíchž linek verze Golf Variant sjíždí.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Volkswagen Golf Variant Youngster 5000 vznikl přímo v továrně, v níž se Golf Variant vyrábí

Na první pohled si na tomto kombíku všimneme kromě speciálního perleťového lakování v odstínu Arancio hlavně nárazníků a prahových obkladů z programu Volkswagen R, z nějž pochází také sedadla. Golf Variant Youngster 5000 na palubě hostí audiosystém s výkonem 5 000 wattů a integrovaným ovládáním přes iPad. Přeplňovaný čtyřválec 2,0 l z verze Golf VII GTI posílil až na 320 koní (235 kW) a adaptivní tlumiče Bilstein lze ovládat přes iPhone.

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 148 254 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 1.4
Rok výroby: 2009
Stav: 116 657 km
Cena: 140 000 Kč
Volkswagen Passat 1.9
Rok výroby: 2005
Stav: 174 216 km
Cena: 60 000 Kč
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků
Mapovali jsme práci Autotýmu při shánění ojetiny. Jak jsme dopadli?

Test kvality práce Autotýmu

Spolupracovník redakce se pokoušel koupit ojeté SUV Ford Kuga v tuzemských autobazarech. Aby se "nespálil", zaplatil si pomoc expertů společnosti Autotým.

3.  1.  2017 | Jiří Vojáček | 39 příspěvků
Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Nahlédli jsme pod pokličku vývoje nejpopulárnějších sportovních aut světa a osobně několik z nich přímo v technologickém komplexu v Nardò vyzkoušeli.

22.  12.  2016 | Stanislav Kolman | 1 příspěvek