Golf R Variant je rychlejší než hatchback. Pokud za volantem sedí pan Ogier

Na jaře dorazí do Evropy historicky vůbec první Golf R s karoserií typu kombi. Všechno podstatné bylo napsáno koncem listopadu, kdy se vůz oficiálně představil. Dnes ale můžeme nabídnout jedno celkem zajímavé video, kde se Golf R Variant prezentuje v akci.

Kombi | Sportovní auta | Volkswagen | Premiéry

VW Golf R Variant oficiálně představen. Do Evropy dorazí na jaře

Golf R Variant má být „auto pro více než jednoho spolujezdce“, což také video názorně demonstruje. Kromě toho půjde o tak rychlé kombi, že i ve třech lidech porazí na klikatých okreskách třídveřové „erko“, ve kterém sedí pouze řidič. Důvodem samozřejmě není lepší dynamika, ale fakt, že za volantem kombi v těchto „závodech“ sedí Sébastien Ogier.  

Testy | Hatchbacky | Volkswagen | Volkswagen Golf

Test Volkswagen Golf R: Nadgolf

Ostré německé kombi je v podstatě nafouknutý Golf R. Technika i základní parametry jsou identické. Dvoulitrový motor nabídne 221 kW (300 koní) a 380 Nm. Nejvyšší rychlost je omezena na 250 km/h a ani zde nechybí pohon všech kol. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2010
Stav: 152 891 km
Cena: 160 000 Kč
Volkswagen Passat 1.8
Rok výroby: 2002
Stav: 176 845 km
Cena: 40 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků