Golf GTI Performance: extravagance od VW

Přijde vám tohle jako pořádně přehnaný tuning? Pak vězte, že za tímto názvem se ukrývají tovární úpravy Volkswagenu.

Dnes se nedočkáte žádných technických informací ani specifikací, automobilka totiž prozatím žádná konkrétní data nevypustila. O to tu ale nejde. Golf GTI Performance koncept má představovat mez, ke které až může sériový tuning zajít.

Jak na fotografiích vidíte, modifikací se dočkal takřka celý vůz. Nové jsou oba nárazníky, prahy se dočkaly rozšíření a podobně jsou na tom i blatníky. Motor byl obdařen větší porci vzduchu díky obrovitým nasávacím otvorům a podběhy vyplňují až dvacetipalcová kola. Úprav se pochopitelně dočkal i podvozek, který byl patřičně snížen a přitvrzen.

Volkswagen obdařil GTI Performance také nahoru se otevírajícími se dveřmi, což svědčí spíš některým podstatně výkonnějším a sportovnějším vozům, ale jak se říká, proti gustu…

Automobilka vše završila dvoubarevným, černo-oranžovým lakem karoserie a v podobném duchu se nese i interiér vozu. Pro optimální držení těla v zatáčkách byly vybrány anatomická sedadla v neobvyklém počtu třech kusů.

O motoru pod kapotou žádné informace nejsou, ale s velikou pravděpodobností půjde o dvoulitr TFSI se značně zvýšeným výkonem. A teď otázka na vás: jak se vám tento koncept továrního tuningu líbí?

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Volkswagen Golf GTI Performance

Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 148 254 km
Cena: 115 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 67 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 39 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 62 příspěvků