Golf GTI Performance: extravagance od VW

Přijde vám tohle jako pořádně přehnaný tuning? Pak vězte, že za tímto názvem se ukrývají tovární úpravy Volkswagenu.

Dnes se nedočkáte žádných technických informací ani specifikací, automobilka totiž prozatím žádná konkrétní data nevypustila. O to tu ale nejde. Golf GTI Performance koncept má představovat mez, ke které až může sériový tuning zajít.

Jak na fotografiích vidíte, modifikací se dočkal takřka celý vůz. Nové jsou oba nárazníky, prahy se dočkaly rozšíření a podobně jsou na tom i blatníky. Motor byl obdařen větší porci vzduchu díky obrovitým nasávacím otvorům a podběhy vyplňují až dvacetipalcová kola. Úprav se pochopitelně dočkal i podvozek, který byl patřičně snížen a přitvrzen.

Volkswagen obdařil GTI Performance také nahoru se otevírajícími se dveřmi, což svědčí spíš některým podstatně výkonnějším a sportovnějším vozům, ale jak se říká, proti gustu…

Automobilka vše završila dvoubarevným, černo-oranžovým lakem karoserie a v podobném duchu se nese i interiér vozu. Pro optimální držení těla v zatáčkách byly vybrány anatomická sedadla v neobvyklém počtu třech kusů.

O motoru pod kapotou žádné informace nejsou, ale s velikou pravděpodobností půjde o dvoulitr TFSI se značně zvýšeným výkonem. A teď otázka na vás: jak se vám tento koncept továrního tuningu líbí?

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Volkswagen Golf GTI Performance

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků