Ginetta G50: další elektrický supersport

Elektřina pokračuje ve své ofenzívě, a to i na poli sportovních automobilů. Britská továrnička Ginetta Cars, jež sportovní a závodní automobily staví již takřka půl století, totiž oznámila, že připravuje elektromobil na bázi svého nejnovějšího vozu G50. Podrobnosti nejsou známy, ale značka slibuje, že vůz G50 EV dosáhne rychlosti 193 km/h a na jedno nabití ujede přes 400 km. Tři akumulátory budou skrze elektromotr Zytek Engineering pohánět přímo kola zadní nápravy, což má zaručit jednoduchost systému a sportovní jízdní vlastnosti. Takto upravený vůz bude mít pouze tři vstupy: pro chladicí vodu, 300V a 12V.

Vozy Ginetta G50R a G50 Cup pro silniční i závodní využití jsou již v prodeji, ale provedení G50 EV se dosud nachází pouze ve stádiu testovaných prototypů.

Klepněte pro větší obrázek
Ginetta G50R
 
Škoda Octavia 0
Rok výroby: 2008
Stav: 138 255 km
Cena: 75 000 Kč
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Test novinky Optima SW: Jak si Kia poradila s kombi střední třídy?

Test novinky Optima SW: Jak si Kia poradila s kombi střední třídy?

Na jaře tohoto roku byla na autosalonu v Ženevě odhalena Optima Sportswagon, kterou korejská automobilka hrdě označuje za své první kombi střední třídy. My měli možnost ji otestovat ve sportovně laděné variantě GT Line. Jak obstála?

29.  11.  2016 | Stanislav Kolman | 32 příspěvků
Vyladěno na správných místech. Test Subaru WRX STi verze 2016

Subaru WRX STi 2016

Jízdy s kultovním sedanem WRX STi prokázaly, že značka umí vozy průběžně dolaďovat v souladu s dobou i přáními jejích zákazníků.

13.  11.  2016 | Radek Pecák | 25 příspěvků
Test Audi A3 Sportback 1.6 TDI - Nečekaně prostorná krasavice

Audi A3 Sportback 1.6 TDI

Faceliftovaná Audi A3 Sportback nabídne opravdový luxus a pohodlí, za což si však automobilka nechá řádně zaplatit. Stojí tato krasavice skutečně za takovou investici? Podívali jsme se na zoubek exempláři s motorem 1.6 TDI.

2.  11.  2016 | Stanislav Kolman | 14 příspěvků