Genesis G90: Nejluxusnější Hyundai přichází. Má být nejlepší

Hyundai představil model Genesis G90, což je pro korejskou automobilku vrchol nabídky. Jak už možná ale víte, z modelů Genesis se stala samostatná značka a právě G90 je oficiálně její první model. Tisková zpráva hovoří o luxusním sedanu v superlativech. Tak například zpracování interiéru má být nejlepší v dané kategorii.  

Testy | Luxusní auta | Sedany | Hyundai

Test Hyundai Genesis 3.8 GDI V6: Předsudky nechte stranou  

Tento fakt Hyundai dokazuje skutečností, že v rámci čtyřletého vývoje pracovalo na tomto projektu osm stovek lidí, kteří řešili každý malý detail. Výsledkem jsou údajně perfektní materiály, prvotřídní ergonomie a samozřejmě maximální pohodlí.

Genesis G90 je dlouhý 5205 mm, široký 1915 mm a vysoký 1495 mm. Rozvor náprav dosahuje na 3160 mm. Vůz používá vpředu i vzadu víceprvkové zavěšení a vždy má osmistupňovou automatickou převodovkou. Zájemci si budou moci vybrat z trojice motorů. Ten nejslabší disponuje výkonem 232 kW (315 k) a jde o šestiválec 3.8 GDI. Taková G90 (nebo podle korejského označení EQ900) umí stovku za 6,9 s.

Zajímavosti | Luxusní auta | Byznys | Sedany | Hyundai

O Genesis G90 je zájem. Za prvních 24 hodin se prodalo 4300 aut

Silnější alternativou je motor 3.3l T-GDI s výkonem 272 kW (370 k), který zrychlí na 100 km/h za 6,2 s a vrchol představuje osmiválec 5.0 GDI naladěný na 313 kW (425 k). V jeho případě je akcelerace na 100 km/h otázkou 5,7 s. V základu je nový Hyundai zadokolka, k dispozici bude ale také pohon všech kol.

Ve výbavě bude přirozeně všechno možné od adaptivního tempomatu, přes hlídání jízdních pruhů, až po asistent pro jízdu po dálnicích (mělo by jít o autonomní řízení) nebo systém, který automatický nastaví sedadlo, volant, zpětná zrcátka a head-up displej podle těla řidiče. Některé věci ovšem budou dostupné pouze pro korejský trh. 

Zobrazit tiskovou zprávu
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Hyundai H 1 2.497
Rok výroby: 2008
Stav: 200 909 km
Cena: 135 000 Kč
Hyundai i20 1.248
Rok výroby: 2013
Stav: 112 767 km
Cena: 115 000 Kč
Hyundai Matrix 1.599
Rok výroby: 2003
Stav: 129 960 km
Cena: 24 000 Kč
Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

V pátek fakticky končí povinnost zimních pneumatik a nastává čas těch letních. Podívejte se na výsledky testu dvaceti pneumatik v několika disciplínách. Můžete se tak lépe rozhodnout, co si nechat na auto nazout.

včera | Milan Lažanský | 50 příspěvků
Test Citroënu C3: Vyzkoušeli jsme ho (nejen) v úzkých uličkách Kutné Hory

Citroën C3 1.2 PureTech (5M)

Inspirován svěžím vzhledem Cactusu zamířil Citroën C3 také na český trh. Jak velkou konkurencí bude v segmentu malých vozů, kterému v tuzemsku již nějaký čas kraluje Fabia? Novinku jsme otestovali s benzínovým motorem 1.2 PureTech.

včera | Stanislav Kolman | 16 příspěvků
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 70 příspěvků