Genesis EQ900L jako nejluxusnější Hyundai. Je větší než Maybach

Genesis EQ900L je o 300 mm delší než už tak dost dlouhý sedan G90. Pod kapotou pracuje atmosférický pětilitrový osmiválec o výkonu 425 koní.
Genesis EQ900L jako nejluxusnější Hyundai. Je větší než Maybach

Kdyby přišlo s konkurencí Maybachu Audi nebo BMW, to by nás zas tolik nepřekvapilo. Ale Hyundai? Korejská automobilka před několika měsíci oznámila záměr vstoupit na trh luxusních vozů s vlastní značkou Genesis. V názvu luxusnějších aut už tak jméno Hyundai nenajdeme. Teď je tu Genesis EQ900L, zřejmě největší model, jakého se od značky dočkáme.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Více fotografií k dispozici zatím nemáme. Genesis EQ900L se prozatím představilo jen na domácím trhu a jeho cílem je oslovit především politickou reprezentaci

Genesis EQ900L je o 300 mm delší než už tak dost dlouhý sedan G90. Dokonce je i o 40 mm delší než Mercedes-Maybach třídy S. Veškeré místo navíc získal luxusní Hyundai... pardon, Genesis na zadních sedadlech. Prodloužené zadní dveře jsou dokonce odděleny tlustým B sloupkem.

Luxusní auta | Premiéry | Sedany | Hyundai

Genesis G90: Nejluxusnější Hyundai přichází. Má být nejlepší  

Dvojice elektricky polohovatelných zadních sedadel je oddělena centrální konzolí s ovládáním zábavního systému, nechybí ani chladnička a podobné záležitosti.

Pod kapotou pracuje atmosférický pětilitrový osmiválec o výkonu 425 koní a točivém momentu 520 Nm. Základní cena vychází v Jižní Koreji na zhruba tři miliony korun, Mercedes-Maybach začíná na našem trhu o 700 000 korun výš.

Hyundai H 1 2.497
Rok výroby: 2008
Stav: 200 909 km
Cena: 135 000 Kč
Hyundai i30 1.582
Rok výroby: 2011
Stav: 89 007 km
Cena: 129 000 Kč
Hyundai i30 1.582
Rok výroby: 2012
Stav: 121 058 km
Cena: 165 000 Kč
Test: Audi A5 Coupé je moderní a vyspělé GT. Pár výhrad ale máme...

Audi A5 Coupé

Vyzkoušeli jsme nejnovější kupé od Audi. Nová A5 jde opět proti Mercedesu třídy C a BMW řady 4. Jakého zákazníka může zaujmout?

18.  5.  2017 | Milan Lažanský | 45 příspěvků
Návrat Fiatu do nižší střední třídy. Čím při testu zaujalo vrcholné Tipo?

Fiat Tipo 1.6 MultiJet (6M)

Fiat Tipo ve variantě hatchback jsme otestovali s motorem 1.6 MultiJet a šestistupňovým manuálem. Čím překvapil a kde jsou jeho slabá místa?

13.  5.  2017 | Stanislav Kolman | 17 příspěvků
Test Citroënu Grand C4 Picasso: Pro rodinu stále lepší volba než SUV

Citroën Grand C4 Picasso

Proti módním SUV jde Citroën s modernizovaným Grand C4 Picasso. Vyzkoušeli jsme jej s netradiční benzinovou motorizací 1,6 THP a automatickou převodovkou.

4.  5.  2017 | Milan Lažanský | 73 příspěvků