Škoda, že tahle neúplná zpráva neobsahuje to podstatné: jak se na ztrátě podílí výrobní závody v USA, Evropě, Rusku, atd.Spekuluji, ale pravděpodobně by se ukázalo, že v USA GM své pochybné výrobky je schopen vyrobit a prodat s jakžtakž normálními ekonomickými parametry, ve zbytku světa už ale ne. A USA dnes světovým autotrhem rozhodně nehýbou a staly se trhem málo významným. Podstatná je Asie a Evropa. A v obou má GM bídné šance.
No ja bych rekl, ze treba Opel se prodava v Evrope celkem dobre, a na Astre nebo Insignii zrovna neprodelavaji. Je proto celkem logicke, ze GM Opel neprodal, i kdyz na to mel prilezitost. Taky Chevrolet na tom mozna neni az tak spatne. Pres Daewoo se dostanou na asijske trhy, a treba Cruise by se snad mohl prosadit i v Evrope...
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.