General Motors je stále ve ztrátě, za poslední loňský kvartál prodělal 4 miliardy dolarů

Současný státní koncern Government General Motors nyní oznámil, že zahájil nový způsob účtování jako jeden z kroků k návratu do soukromého vlastnictví. A nová čísla bohužel nevypadají vůbec dobře. Zdá se totiž, že brzy oznámí ztrátu 4,3 miliardy dolarů za poslední čtvrtletí loňského roku.

Ačkoli GM vloni prodal poměrně dost aut, velkou sekeru do jeho rozpočtu zaťaly zejména dva velké hotovostní výdaje. 2,6 miliard dolarů padlo na zdravotnickou péči pro penzionované zaměstnance a dalších 1,6 miliardy stály „ztráty ze změn kurzů zahraničních měn“. I přes tato čísla představitelé GM slibují, že se jejich obří gigant postaví na nohy a do zisku se dostane ještě koncem letošního roku. Vzhledem k tomu, že General Motors dluží kam se podívá a jeho rozpočet zatěžují enormní splátky, jsme na splnění tohoto plánu docela zvědavi...

Ford Focus 1.6
Rok výroby: 2007
Stav: 162 312 km
Cena: 65 000 Kč
Ford Focus 0
Rok výroby: 2004
Stav: 146 554 km
Cena: 40 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2010
Stav: 152 891 km
Cena: 160 000 Kč
Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

V pátek fakticky končí povinnost zimních pneumatik a nastává čas těch letních. Podívejte se na výsledky testu dvaceti pneumatik v několika disciplínách. Můžete se tak lépe rozhodnout, co si nechat na auto nazout.

28.  3.  2017 | Milan Lažanský | 53 příspěvků
Test Citroënu C3: Vyzkoušeli jsme ho (nejen) v úzkých uličkách Kutné Hory

Citroën C3 1.2 PureTech (5M)

Inspirován svěžím vzhledem Cactusu zamířil Citroën C3 také na český trh. Jak velkou konkurencí bude v segmentu malých vozů, kterému v tuzemsku již nějaký čas kraluje Fabia? Novinku jsme otestovali s benzínovým motorem 1.2 PureTech.

28.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 17 příspěvků
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 70 příspěvků