Gemballa se vrací, ne však osobně

Patrně jste v uplynulých měsících zaznamenali zprávy o záhadném zmizení věhlasného německého tunera Uweho Gembally. Pokud nikoli, jen v krátkosti shrňme, že Gemballa se při své cestě do Jihoafrické republiky ozval své ženě s požadavkem na zaslání jednoho milionu Eur z konta své firmy poté, co prý havaroval se svým vozem. Od té doby ho už nikdo neviděl. Celá událost je obestřena tajemstvím - jestli byl Gemballa unesen, opravdu se stal obětí nehody, nebo ho prostě nenapadlo lepší řešení jak si zachovat svou životní úroveň, když jeho firma strádá, to jsme se zatím nedozvěděli. Gemballa je stále nezvěstný a od zmíněné události o něm i přes intentivní pátrání nebylo ani vidu, ani slechu.

Jeho firma každopádně milionové manko „nestrávila” a v květnu skončila v insolvenci. Nyní se chystá zpátky na scénu, ovšem bez Uweho. Práva na používání jména Gemballa a další duševní vlastnictví totiž odkoupil jistý Andreas Schwarz, který se má postavit do čela znovuzrozené firmy. Investorem je úspěšný německý finančník Steffen Korbach, který se má postarat o financování bezproblémového „restartu” Gemballových aktivit.

Tisková konference na toto téma je ohlášena až na zítra, ale již nyní víme vše podstatné. Podle dostupných zpráv se Schwarz chystá plně obnovit dřívější nabídku firmy Gemballa a doplnit ji o nové kousky na bázi Porsche Panamera a Cayenne. Dřívější úpravy by měly být dostupné již letos, nové pak budou představeny na lednové výstavě Top Marques v Abu Dhabí.

Uvidíme, jak to firmě Gemballa půjde dále. A co tomu všemu bude říkat Uwe Gemballa, pokud se ještě někdy znovu zjeví na scéně...

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Uwe Gemballa a některé z jeho výtvorů
Ford Focus 1.6
Rok výroby: 2007
Stav: 162 312 km
Cena: 65 000 Kč
Ford Focus 0
Rok výroby: 2004
Stav: 146 554 km
Cena: 40 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2010
Stav: 152 891 km
Cena: 160 000 Kč
Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

V pátek fakticky končí povinnost zimních pneumatik a nastává čas těch letních. Podívejte se na výsledky testu dvaceti pneumatik v několika disciplínách. Můžete se tak lépe rozhodnout, co si nechat na auto nazout.

28.  3.  2017 | Milan Lažanský | 50 příspěvků
Test Citroënu C3: Vyzkoušeli jsme ho (nejen) v úzkých uličkách Kutné Hory

Citroën C3 1.2 PureTech (5M)

Inspirován svěžím vzhledem Cactusu zamířil Citroën C3 také na český trh. Jak velkou konkurencí bude v segmentu malých vozů, kterému v tuzemsku již nějaký čas kraluje Fabia? Novinku jsme otestovali s benzínovým motorem 1.2 PureTech.

28.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 16 příspěvků
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 70 příspěvků