Gemballa Panamera Mistrale: první tuning pro Panameru přichází

Po březnovém uvedení čtyřdveřového Porsche Panamera, které nepochybně znamenalo mezník v historii této Stuttgartské značky, bylo jen otázkou času, kdy se úkolu přetvořit tento model zhostí jeden z věrných úpravců automobilky. Jedním z prvních je Gemballa, který nabízí své doplňky a úpravy pro téměř všechny v současnosti vyráběné a Porsche a optický paket pro Panameru samozřejmě nesmí chybět.

Upravená Panamera, o níž zatím nemáme takřka žádné bližší informace, se bude ukrývat za názvem Gemballa Mistrale, standardem budou 22-ti palcová kola a na první pohled jasně viditelné stylistické úpravy nesoucí se ve trochu agresivnějším stylu. Gemballa prozatím uvolnil pouze čtyři oficiální snímky, které však zřejmě ještě před zahájením frankfurtského salonu budou doplněny o potřebné informace. Panamera alias Gemballa Mistrale se totiž veřejnosti má představit právě tam.  
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Gemballa Mistrale
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2006
Stav: 169 839 km
Cena: 60 000 Kč
Ford C-MAX 0
Rok výroby: 2005
Stav: 152 211 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků