Gemballa Mistrale: vylepšená Panamera konkrétněji

Německý specialista na úpravy vozů Porsche představil další informace o připravovaném modelu Gemballa Mistrale, jenž vychází z nového sedanu Porsche Panamera a který nám dosud ukázal pouze na pár podrobněji nekomentovaných snímcích.

Na první pohled jsou patrné doplňky z uhlíkových kompozitů, jež by měly spolu s tužším podvozkem zlepšit jízdní vlastnosti vozu s ohledem na použití motoru s výkonem naladěným až na 750 koní. U Gembally slibují, že připraví několik úrovní výkonu, ale další podrobnosti zatím nesdělili. Upravené vzduchové pérování přiblíží tuto Panameru o 40 mm blíže k vozovce, na voze objevíme i nový výfukový systém s čtveřicí kruhových koncovek. O lepší kontakt s asfaltem se postarají nízkoprofilové pneumatiky s ráfky o průměru 22 palců, jež zároveň poskytnou prostor pro větší brzdy. Ty mají kotouče s průměrem 420 mm vpředu a 380 mm vzadu, do nichž se zakusují šestipístkové, resp. čtyřpístkové třmeny.

Gemballa slibuje i rozsáhlé úpravy interiéru, na snímky si však budeme muset ještě počkat.  

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Gemballa Mistrale
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků