Gemballa GTP 720 je Panamera, která zvládne 0-300 km/h za 26,4 s

Gemballa GTP 700 je Porsche Panamera Turbo S upravené na 515 kW (700 k). Takový vůz zvládl na trati v Nardo maximální rychlost 338,8 km/h. Gemballa ale připravila ještě silnější provedení GTP 720, které vás ohromí především parametry svého zrychlení.

Testy | SUV | Video | Sportovní auta | Srovnávací testy | BMW | Porsche

BMW M6 Gran Coupé vs. Porsche Panamera Turbo: nebe, peklo

U maximální rychlosti totiž nemohlo dojít k výraznějšímu posunu, protože GTP 720 má kvůli pneumatikám omezovač nastavený na 340 km/h, což je ale samo o sobě také dosti zajímavé. Ještě zajímavější to ale začne být v momentě, kdy budete zkoušet zrychlení. Z nuly na stovku dosprintuje tato Panamera za příjemných 3,2 s, za 9,7 s zvládne zrychlení 0-200 km/h a za 26,4 s od startu z klidu ukazuje tachometr 300 km/h.

Tajné | Sedany | Porsche

Nové Porsche Panamera dorazí v druhé polovině roku 2016

Podle společnosti Gemballa jde v kategorii automobilů s hmotností kolem 2,3 tuny o rekordní čísla zrychlení. Jen pro pořádek dodejme, že Gemballa GTP 720 má výkon motoru zvednutý na 530 kW (720 k) a točivý moment dosahuje na poctivých 1005 Nm. Mimochodem standardní Panamera Turbo S jede maximálně 310 km/h a stovku zvládne za 3,8 s.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 169 044 km
Cena: 249 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 177 810 km
Cena: 205 000 Kč
BMW Řada 3 1.995
Rok výroby: 2007
Stav: 125 554 km
Cena: 130 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků