Geely: Volvo postaví konkurenci BMW 7 či Mercedesu S

15 komentářů

Host
7. srpna • 12:56

Určitě celý svět se třese na konkurenta prestižních Evropských sedanů s visačkou "Made in China" :-D

Ef
7. srpna • 15:05

Ty seš vážně křup. Pochop že ta Tvoje Evropa je už dávno dost v P..A volvo je taky evropská značka. Jinak soudím, že jestli vlastní balík akcií američan, švéd nebo čínan, je docela bez vlivu na fakt, že volvo je švédská značka. To by pak musel být M-B arabská značka že chytráku? Jinak volvo na to prestiž i know how má, aby postavilo kompetentní sedan v dané třídě.

eLzyx
7. srpna • 15:20

know how sice mají, ale ... motory ne. Jestli v té S90/S100 (nebo jak to pojmenují) bude ševelit Fordí čtyřválec, tak s tím díru do světa neudělají i kdyby k tomu nastrkali dva elektromotory a balík baterií. Vývoj osmiválce bohužel ukončili.

Chiptuner.cz
7. srpna • 17:05

Tak co se týče motorizací, pravdou je, že 8 válec končí, nicméně všechny automobilky ovládá downsizing, zanedlouho bue maximum 6-válec a to kdo ví jestli a najdeme jej i v MB, Audi aj.nejvyšších tříd. Co se týče Vašeho výroku o fordích 4válech není to zcela pravda, jediné 4-válce v současné době (když vezmu v potaz S80 což bude vůz nejblíže plánované novince..) tak 4válec je 2litrový 145k benzín, 1.6D 109k nafta a 2.0d 136k nafta, dále zde jsou 5-válce v podobě 2.5T 230k,pár dalších včetně silnějšího naftového 5-válce s výkonem 250koní. V 6-válcích již jsou k dostání jednotky, které rozhýbou zcela bez potíží i větší vůz, než je S80 a to např. 3litr turbo 285koní, to myslím není marná motorizace a při drobném zásahu fordích konstruktérů může 6-válec 3litr mít s přehledem přes 300koní... a to jsou hodnoty, které pro podobné vozy stačí k pohodlné, svižné jízdě atakující hodnoty omezovače (obvykle 250km/h). V dieselu zcela jistě se také najde pořádná jednotka vhodná pro pohon nového volva. Ano, nebude to 6litr AMG a další, to se od volva příliš neočekává, ale prostorem, pohodlím a hlavně pasivní i aktivní bezpečností myslím že se s přehledem minimálně konkurentům vyrovná a i věřím, že je v některých ohledech předčí, nemluvě o ceně...Volvo mám velice rád a jejich snaze vytvořit luxusní sedan konkurující prémiovým značkám nejvyšších tříd moc fandím

Anonymizovaný
7. srpna • 22:57

Volvo - s kterým se nedá zatáčka projet bez kormidlování a na dálnici při rychlostech nad 130 plave - a aktivní bezpečnost? Chachachá ...A taky ten aktivní systém prevence nárazu je bomba!!!

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
eLzyx
7. srpna • 23:06

v jaký vylítaný ludře jste to jezdil? Já s Volvem bez problémů jezdil 260km/h a že by plavalo jsem si nevšiml.

Anonymizovaný
9. srpna • 18:54

Původně jsem jezdil V70 2,4 D 93 kW (2002) v základní výbavě. To ještě docela šlo (kola 205/55-16). Pak se mi zvýšil budget a pořídil jsem si V70 D5 (2006 - 215/55-16). Po důkladném prostudování propagačních letáků jsem usoudil, že ji nemohu mít bez Four-C a Servotoronicu. To bylo skoro 60 tisíc, které jsem radši měl prochlastat.
Na Four-C jsem celé další 3 roky měl nastavený sportovní režim a i tak to sedělo hůř, než ta původní základní verze.
A Servotoronic - darmo mluvit - místo, aby řízení progresivně tvrdlo při vyšších rychlostech tak bylo ve všech režimech strtašně přeposilované, bez jakékoliv zpětné vazby.
Takže na rovinkách mezi Mnichovem a Deggendorfem se 220 jet dalo ale na A3 mezi Kolínem a Frankfurtem jsem se potupně zařadil do prostředního pruhu, protože kolem 180ti už se ty zatáčky nedaly bezpečně vytočit a levý jízdní pruh mi byl úzký. Bavoráky a Mercedesy tam jely dobře o 40 víc.
Jo - obě ta auta byla nová a servisovaná ve značkových servisech. To první jsem si odkoupil a hořce toho vzápětí litoval. Nastrkal jsem do toho během roku 150 tisíc na opravách a pak to s vysokou ztrátou prodal. A když jsem si na servis stěžoval - evidentně to pos... - tak ze mne Volvo ještě dělalo blbce. Takže jim přeju, aby tak Geely konečně udělal pořádek.

manga
9. srpna • 10:13

Jinak k tématu - Volvo mám docela i rád a S60 T6 bude možná i další služebák a i ten luxusní sedan bych jim přál, ale bojím se, že to nebude úspěch a prodělají na tom kalhoty. Podle mě by se měli zaměřit na vylepšení S80 a do "nejvyšší" běžné třídy se necpat, minimálně v této eventuelní první generaci půjde asi o propadák, stejně jako Phaeton a třeba ve vyšší střední C6.. prostě vždy je snažší prosadit se směrem dolů než nahoru. No, snad se mýlím.. :-D

manga
9. srpna • 10:05

He, zadne Volvo nejede ani 250km/h, natoz 260.. :) pokud nemluvis o tacho udaji, to by mohlo sedet..

eLzyx
9. srpna • 16:19

a kdo tu mluví o továrním nastavení? Nehledě na to, že janseb tu mluvil o "plavání nad 130km/h" a na to extrémní výkonost není potřeba.
A k tomu, že žádné Volvo nejede 250km/h - byl bych, být vámi, opatrný. Starší ekologicky neuškrcené T5tky to dají i bez úprav(pokud nemají turbo před smrtí). Mám to několikrát zanesené do GPS knihy jízd ;-)

eLzyx
7. srpna • 21:19

benzinové pětiválce také končí :-/ Zůstávají tedy pouze benzinové 6ti válce Volvo a 5ti válcové diesely Volvo + krumply od PSA a Fordu

ABC
7. srpna • 18:57

podpis ;-)

Feribandaska
7. srpna • 13:36

ty si hňup... Na tuto lahodku sa tesil kazdy konstrukter vo volve. Cina do toho napumpuje velke prachy a bude chciet aby po vsetkych strankach bolo volvo lepsie ako 7, A8 a S... mame sa na co tesit. A to, ze volvo vlastni cina nic neznamena. Vsetko sa bude vyvijat a montovat v europe tak aky mas problem s cinou???

Zelí
7. srpna • 14:45

Kromě peněz se to musí ještě umět. Nicméně číňani jsou mistři v kopírování. Takže s přispěním lidí z volva by mohli udělat něco na úrovni B7, A8.

Taak
7. srpna • 14:59

Asi tak...

Doporučujeme

Články odjinud