Geely: Volvo postaví konkurenci BMW 7 či Mercedesu S

Čínský majitel automobilky Volvo oznámil svůj záměr vstoupit do segmentu vyšší třídy. Nový model má být větší a dražší než stávající Volvo S80 a nastoupit především proti Mercedesu S, Audi A8 nebo BMW 7. „V této kategorii potřebujeme mít svůj produkt,“ prohlásil Li Shufu, šéf společnosti Zhejiang Geely Holding Group Co.

Podle něho musí Volvo pro udržení rentability prodávat ročně více než 380 000 vozidel, během loňského roku jich však bylo jen 335 000. Jak jsme vás informovali na tomto místě, prodej Volva již prakticky proběhl, když Geely poslala na účet Ford Motor Company v přepoštu 1,13 miliard eur. Li Shufu k tomu dodal: „Věřím, že tato částka je ... již velmi blízká celkové sumě.“

Tip: Přečtěte si náš test Volva S80 D5.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Voivo S80 není Číňanům dost nóbl, míří výše
Volvo XC70 2.4
Rok výroby: 2008
Stav: 210 009 km
Cena: 220 000 Kč
Volvo XC90 2.4
Rok výroby: 2006
Stav: 180 494 km
Cena: 220 000 Kč
Volvo V70 1.999
Rok výroby: 2010
Stav: 229 543 km
Cena: 175 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků