Geely CK1 propadlo v crash testech

21 komentářů

AG
27. října • 16:02

Ako je to s tym Volvom? To akoze dalsie Volvo co pride na trh uz bude de facto cinska znacka?

babovicka
27. října • 16:10

No, to asi ne ale paradoxní je, že Volvo, značka která dostává pravidelně 5 hvězd přejde pod tyto kopíráky...No, možná to dělají taky proto, aby čínani nekopírovali jejich auta, protože to bude defacto jejich značka že?

jiri
27. října • 16:09

Je uz ted :-P
Cinsky auto vyrabeny v Evrope :-D

Pilot
26. října • 22:43


Firma která produkuje jedny z nejbezpečnějších aut koupí jiná firma, která vyrábí jedny z nejnebezpečných aut ... ??!!!Jinak evropským a japonským autům při čelním nárazu mnohdá ani čelní sklo nepraskne .. natožpak deformace A sloupku ...Nicméně Geely už je na tom lépe než kdysi... to v 64km/h byla téměř jistá smrt .. stačí pohledat na YouTube .. je tam jedno video kde prakticky místo řidiče se prostě uplně slisovalo ...

Tomas B
27. října • 14:34

voni se kluci čínský jednou pochlapěj, uvidíme kdy

Jarda
27. října • 15:55

jj, priste si koupjej NCAP :-)

Tomas B
27. října • 15:57

taky řešení ;-)

John
26. října • 11:20

Ti cinsky bratia sa to este chvilku musia ucit. A musia pochopit, ze len okopirovat auto po jeho vzhladovej stranke nestaci. Chce to viac.:-/

PAL
26. října • 21:16

Máš pravdu a Ti, kteří si takovou "pikslu"koupí si vůbec neváží svého života ani života svých blízkých.Jde jim jen o to ušetřit peníze,jenže ty jim na onom světě nebudou k ničemu.:-(

Fantomas
27. října • 19:47

Smím se zeptat v čem jste jezdil před 20 lety? Teda pokud to nebyl kočárek...

Brouk
26. října • 21:45

Mam rad ty snilky, co si mysli, ze kdyz si koupi petihvezdickovou fabku (apod.), ze jsou pri srazce automaticky a zcela jiste za vodou.

TM
27. října • 12:54

No pri srazce s necim takovym rozhodne ano

jiri
27. října • 16:08

Jestli to nema 2 tuny, tak by tim asi i fabka projela durch :-D

Jako
26. října • 11:26

a proc by se meli necemu ucit? prodavaji, expanduji a mrte zakazniku pro ktere je jedine meritko cenovka jim odbyt zajisti. Takze proc maji delat veci tak, jako jejich "zpadni konkurence" ktera je pak sice super, ale taky stoji dardu?Takze ja pro ne nejsem zakaznik, vy asi taky ne, ale miliony jinych ano. A proste myslet si, ze nekdo udela auto za pulku ci tretinu a bude mit vlastnosti toho drazsiho proste nejde, nebo jde pri notne davce naivity.Takze to auto odpovida cene. Kdyby moderni evropska znacka udelala karu nizsi stredni, co by stala pri odstraneni dovoznich prirazek bratru ani ne kilo pade, tak bych chtel videt, jaky by to byl hi-end.

louis
26. října • 14:21

Jo v Číně by mělat jen takhle bezpečná auta, a ještě se silnym motorem , zadokolku a řidičák od 14 let.Nic proti Číně, jen jich je tam moc.

Brouk
26. října • 17:04

...hlupaku, jako jses ty je taky moc.

notak
26. října • 17:49

ale no tak, prece nebudeme si tady hrat na pseudohumanisty, je jich moc a redukovat se to musi. Miluju tyhle ochrance prav co jen zvani a nic z toho

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Brouk
26. října • 21:47

notaku, clovek nemusi byt zrovna ochrance prav, aby se pustil do krizku s primitivem, co vyplodi takovy odpad jako ty, chapes?

louis
26. října • 21:34

Omlouvám se za ironickou poznámku, ale z toho co mi poskytují média sem dal dohromady tuto nevhodnou poznámku.
ale to jen z obav že by se Čína opravdu mohla přemnožit.

trent
27. října • 10:29

Čína se přemnoží a ještě nás všechny zkoupí. A jen proto, že my nechceme makat a chcem jen prachy a všechno za levno. Takže ne redukovat Čínu, ale stačí zredukovat vlastní nenažranost.

TM
27. října • 12:53

Tak to radsi zkrouhnout tu Cinu. Bud ja nebo oni

Doporučujeme

Články odjinud