Gang chtěl ukrást tělo Ferrariho. Italská policie záměr odhalila

Italský automobilový závodník a zakladatel automobilky Ferrari nemá pokoj ani po smrti. Vyšetřovatelé nyní zmařili pokus o ukradení těla Enza Ferrariho.

Tento záměr zdejšího gangu odhalila policie ve měste Nuoro na Sardinii. Podle informací z tiskové konference chtěli členové gangu nejdříve tělo ukrást, a následně žádat od rodiny výkupné.

Zajímavosti | Retro | Ferrari

Ferrari slaví 70 let: Historický model 125 S zapózoval s LaFerrari Aperta

Na tento plán narazili muži zákona náhodou při vyšetřování obchodu s drogami a zbraněmi. Ferrari je pohřben v nadzemní rodinné hrobce na hřbitově San Cataldo ve městě Modena. 

Enzo Ferrari zemřel v roce 1988 ve věku 90 let. Krátce před smrtí byl ještě svědkem představení legendárního modelu F40. V roce 2002 dokonce přišla značka s koněm ve znaku s modelem nesoucím jméno po zakladateli, tedy Ferrari Enzo.

Ferrari Enzo

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2006
Stav: 169 839 km
Cena: 60 000 Kč
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 148 254 km
Cena: 115 000 Kč
Ford C-MAX 0
Rok výroby: 2005
Stav: 152 211 km
Cena: 60 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

včera | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků