Galerie: Škoda Octavia slaví 20 let na trhu

Dvacet let na trhu a pět milionů vyrobených exemplářů. Octavia je v nabídce české značky tím nejoblíbenějším modelem.
Seznam kapitol
  1. 20 let Škody Octavia
  2. Fotogalerie: 20 let Škody Octavia

Jistě, jméno Octavie se objevilo na českém (respektive československém) trhu daleko dříve, ale novodobá existence Škody Octavia má za sebou právě dvacet let. A protože se jedná o nejžádanější auto na českém trhu, ať už se bavíme o nových nebo ojetých vozech, pojďme si Octavii připomenout v menší fotogalerii.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Novodobá historie Škody Octavia se píše už ve třech generacích. Jen těžko najdete někoho s řidičským průkazem, kdo s ní aspoň jednou nikdy nejel

Asi nemusíme připomínat, že novodobá historie Octavie se píše již ve třetí generaci. Ta třetí nyní čeká na facelift a vůbec poprvé také na tříválcový motor, konkrétně to má být koncernová jednotka 1.0 TSI.

Ojetiny | Život řidiče | Škoda | Palivo | Škoda Octavia | Škoda Yeti | Škoda Fabia | Škoda Rapid | Škoda Superb | Škoda Roomster

2x5 ojetin značky Škoda. Po kterých v bazaru skočit a před kterými utéct?

Ačkoli se Škoda Octavia začala prodávat „až“ v roce 1996, její vývoj probíhal už od roku 1992 na tehdy nové podvozkové platformě koncernu Volkswagen. Tu dostal i tehdejší VW Golf či Seat Leon. Rok 1998 znamenal příchod populárního Combi, o rok později dorazila poprvé i čtyřkolka.

Zatímco druhá generace přišla v roce 2004, první se vyráběla až do roku 2010. Druhá generace skončila v roce 2013 a letos by se měl představit facelift generace třetí. Celkem Škoda vyrobila již více než pět milionů Octavií. Octavie se vedle Mladé Boleslavi montují i v Rusku, Kazachstánu, Číně a Indii, ty ale nemíří na náš trh.

Následující kapitola
Škoda Octavia 0
Rok výroby: 2008
Stav: 138 255 km
Cena: 75 000 Kč
Škoda Fabia 1.9
Rok výroby: 2002
Stav: 178 493 km
Cena: 40 000 Kč
Škoda Octavia 1.6
Rok výroby: 2010
Stav: 155 460 km
Cena: 140 000 Kč
Z nuly na sto v různých podmínkách. Jak obstál sportovní Range Rover?

Z nuly na sto v různých podmínkách. Jak obstál sportovní Range Rover?

Na asfaltovém povrchu zaznamenalo sportovní SUV Range Roveru zrychlení z klidu na sto za 4,7 sekundy. Jak ale automobil obstál na ostatních površích?

včera | Stanislav Kolman
Test hybridní Kia Niro 1.6 GDI HEV (6DCT): Sympatický mezičlánek

Test hybridu Kia Niro

Alternativní pohonné jednotky se pomalu stávají součástí českého trhu. Na ten už v závěru minulého roku dorazila Kia Niro, coíž je crossover s hybridním hnacím ústrojím. Co všechno umí a jak si vedla během našeho testu?

18.  1.  2017 | Stanislav Kolman | 75 příspěvků
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků