Galerie: Nejrůznější veteráni se sešli o víkendu v Křenovicích

Seznam kapitol
  1. Veteráni v Křenovicích
  2. Fotogalerie: Veteráni v Křenovicích

Nejlepší jsou neplánované akce. O víkendu jsem v jižních Čechách provětrával Mercedes-Benz 500SE generace W126, kterému do automobilového důchodu (rozuměj na veteránská čísla) chybí už jen necelý rok a shodou náhod jsem se ocitl na akci zvané Křenovická jízda. Ta se letos konala již pošesté.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
K vidění bylo skutečně všechno možné. Nechyběly dnes už klasické „stovky“, předválečná auta nebo třeba stylový pohřebák. Ne, v rakvi nebyl nebožtík, ale občerstvení

Nejrůznějším srazům moc neholduji, ale když už člověk jede okolo a má spoustu času, řekl jsem si, že se na louce u Křenovic u Písku zastavím a udělám aspoň pár fotek.

Retro | Zajímavosti

Fotogalerie: Co všechno bylo k vidění na srazu „S veterány Podblanickem“?  

Jak můžete vidět z přiložené galerie, k vidění byla skutečně různorodá auta. Od klasiky v podobě legendárních a všem dobře známých aut východního socialistického bloku, přes mercedesy a bavoráky let osmdesátých, až po skutečně zajímavé kousky z meziválečného období. To vše bylo v Křenovicích na jednom místě.

Samotného mne ale překvapila ještě jedna věc. Trh s veterány a youngtimery se doslova zbláznil a ceny aut letí neuvěřitelně rychle nahoru. Před pár lety stálo staré Porsche 911 hluboko pod půl milionu, dnes je na dvojnásobku. A za kolik se prodávají zrestaurované tisícovky, šestsettrojky a felicie? Pokud tedy přemýšlíte, že byste si udělali radost a zainvestovali do staršího auta, teď je nejvyšší čas. Ceny už níž nebudou.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Veteráni v Křenovicích
  2. Fotogalerie: Veteráni v Křenovicích
Mercedes Vito 2.143
Rok výroby: 2010
Stav: 111 635 km
Cena: 340 000 Kč
Mercedes Třídy A 1.699
Rok výroby: 2008
Stav: 166 877 km
Cena: 98 000 Kč
Mercedes Vito 2.2
Rok výroby: 2010
Stav: 125 833 km
Cena: 289 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 69 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 62 příspěvků