Některá auta jsou kritizována za strohý a nudný interiér. Ale není náhodou jednoduchost spíše znakem prosté funkčnosti?
Kapitoly článku:
Spousta lidí řeší hlavně design exteriéru auta, přitom je to právě interiér, na který se řidič dívá najčastěji. Ba co víc, musí ho i používat. A promyšlená ergonomie ovládání velkou mírou přispívá k pohodlné a bezpečnější jízdě. Do toho se ještě snaží někteří výrobci přicházet s novými nápady.
Buick Riviera z roku 1986 přinesl první dotykový displej, koncept Nissan Effis zase navrhli spíše jako kuchyň nebo koupelnu. Vznikaly i divoké kreace jako třeba interiér Maserati Boomerang s budíky uvnitř věnce volantu
Některé automobilky, zejména ty německé, se snaží postavit co nejjednodušší a nejsrozumitelnější interiér. Často se setkávají s kritikou, že jsou nudné a nezajímavé, zatímco třeba Citroën proslul vskutku podivně řešenými kabinami, aby se odlišil. Ale za jakou cenu?
Ve fotogalerii přinášíme výběr některých zvláštních návrhů interiérů aut, které v mnohém skončily ve stádiu pokusu a konceptu, ale často se dostaly i do sériové výroby. Nechybí vnitřek Fiatu Multipla, ale ani několika Citroënů. A určitě sami přijdete na další bláznivé návrhy, které by stály za zveřejnění. Své tipy tak můžete posílat do komentářů pod článkem.