tak to nevim.....hnusnej zadek s protáhlejma svítilnama zůstal a palubka taky...
Ve Fordu jde z kancelari asi vetsi dym nez z okna J X Dolezala. Jinak si ten hnus neumim vysvetlit.
Designéři u Fordu by měli dostat na prdel. Poslední pěknej Focus byl paradoxně ten první. Pak už to šlo jenom do řiti a tahle poslední kreace, to je fakt obluda. Je to slepenec všech značek. Kousek z každýho korejce, frantíka i skopčáka. Dohromady je to hnus a pěknej interiér to nezachrání. Fordy jsem měl počínaje Sierrou, přes Escorty a Focuse, ale tohle je pro Forďáky srdcaře šílenost.
Pozor prvni generace pri svem predstaveni nebyl prijata zrovna dobre, exterier i interier byl takovy divny na svoui dobu a vetsina mu predpovidala brzky konec. Jak se nasledne ukazalo, byl to od vetsiny omyl.
Tak FF v kombíku jsem měl, říkali jsme mu Ferda ;-) byl to nový starý ... Bohužel jenom cca rok, pak nám byl zprivatizován ... 3-[Šel jsem si pro nový ... Nový nový ... zvenku dobrý, vevnitř ... prostě ne, lituji ... když chci korejce, jdu ke korejci, když japonce, jdu k japonci, když vietnamce, tak jdu do tržnice...Prostě to UFO vevnitř mne neoslovilo a ... mam lidový vágen a nemohu si stěžovat :-D
Je to marný, je to marný, je to marný. Ford tápe, kinetický design nezabírá a já se tomu vůbec nedivím. Za ten ryboidní předek bych designéra pověsil za koule do průvanu. U verze ST to dovedli k dokonalosti, tak to naroubovali i sem, nakopat do zádele. A palubní deska? Členitější už být fakt nemůže. Milion ohybů, záhybů, prohlubní a já nevím čeho všeho. Vůbec se nedivím lidem, kterým se líbí "sterilita" koncernu VW. No nic, tak si holt počkáme na další generaci.
Tak hlavne interier se povedl a je mnohem hezci a privetivejsi nez ten stavajici.
Přístrojovky Fordů mi přijdou jako jedny z designově nejpovedenějších celé automobilové produkce.
Nic proti, ale vypadá to jak obkreslenej Hyundai a to jak zvenku, tak zevnitř
A kterému se to podobá, podle kterého to obkreslili?
Samozřejmě u nás věčně reklamovanému "českému" kombi i30. Tohle fakt vypadá jak i30 s jiným čumákem a palubka je taky dost podobná, alespoň tedy tem základní nástin v podobě "otevřených novin" (pardon, u Hyundai tomu říkají motýlí křídla a u Fordu kinetict design).
A druhá otázka, co bylo na trhu dříve, i30, nebo Tento Focus? :-D Tak kdo koho kopíruje? :-D
To těžko říct, modernizovaná i30 je v prodeji od 2011 a Focus Mk III taktéž, takže tam může být rozdíl pár měsíců. Popravdě řečeno, současná Mk III se mi líbí, jen má nevýraznou masku s logem a příliš výraznou mřížku chladiče, chtělo by to trochu sjednotit, ale udělat to stylem, že se na to naroubuje maska ala Aston Martin je při nejmenším nevhodné. Ford by měl troch zapřemýšlet a navrhnout takovou masku aby je jasně odlišila, zatím to jde od devíti k pěti
Ještě jeden dotaz. Již jednou jsem se tady někoho ptal, kterému Astonu se tento vzhled, maska, podobá? Nedokázal odpovědět, neboť je to stejná hloupost, jako s tou kopii i30. Ford vlastnil Aston Martin a ta podoba je velice vzdálená. Takhle najdeš na všech autech něco, co už bylo použito u jiných aut a můžeme se tady navzájem napadat, kdo koho kopíruje. Jen pro představu, kliky zadních dveří Alfa Romeo (tuším 147), Honda Civic, Seat Leon, Renault Clio. A takto bych mohl hodně dlouho pokračovat.
Ale o to nejde. Jen jsem se na tenhle faceliftovaný Focus kouknul a okamžitě mi to připomnělo i30, dojem z interiéru to potom jen umocnil. Ono je totiž úplně jedno jestli byla dřív slepice nebo vejce. Pokud to auto v téhle podobě půjde na trh a bude v lidech na první pohled evokovat kopii i30 nebo pocit, že se pokouší napodobovat takovou prémiovku jako Aston Martin, pak je úplně jedno co bylo dřív.Ano různé prvky se používají opakovaně, ale záleží na celém konceptu. Auta která hned od začátku v lidech evokovala podobu s nějakým již prodávaným nebo známějším modelem moc úspěšná nebyla, tedy pokud nebyla téže značky.Na druhou stranu se obávám, že tenhle faceliftový Focus nemá pro Evropu dostatečně "zženštilé" tvary a Ford co se týče designu opravdu přešlapuje už dlouho na místě a nedokáže ničím upoutat. Ačkoli mě nová maska Renaultů přijde odpudivá, nic to nemění na faktu, že je to právě ten prvek, který k těm autům poutá pozornost.Buď musíte ctít tradici (Golf) nebo udělat něco kontroverzního (Clio). Ford je někde mezi tím a vůbec mu to nejde. Jeho auta jsou trochu jako nové Legacy, bez nápadu, unylé, nezajímavé. V Evropě je táhne setrvačnost z dob Mondea a předchůdců, v USA model F-150
Ale to jsem kousek výše napsal, že je mi to vcelku jedno....(slepice, vejce, viz. kliky). Někdy je docela záhodno si auto prohlédnout naživo, zkusit se s ním projet. Mnoho lidí docela změní názor.No zrovna v Evropě se zženštilé tvary moc nenosí. To by se tak neprosazovaly designem německé automobilky a jejích deriváty. Potom je tady patriotismus podle zemí a k ním příslušné automobilky. Ctít tradici, nebo kontroverze může také být cesta do pekel. Několik mých známých, aniž viděli dopředu jak bude vypadat nová Octavia, Rapid, tak již prohlásili, že tohle chtějí. Tady zdaleka nejde o líbí, či nelíbí, ale o to, že zkrátka chtějí auto této automobilky a je jim jedno, jak bude vypadat. No sexy tvary tyhle auta zrovna nemají.Na definitivní závěr, jak vypadá, si jako vždy počkám naživo.
Jak napsal Shimi, není to modernizovaná, ale nová verze a prodej začal někdy v únoru 2012. Jak tedy mohl Ford kopírovat, když už měl v tuto dobu nového Focuse? V současné době je facelift po třech letech. Nevím, proč se stále řeší, kdo koho kopíruje, když je to mnohdy strašný nesmysl, např ten tvůj. Mi je vcelku jedno jak to v tomto směru je, pokud to má něco do sebe a pro řidiče. Tady se hodně lidí rozplývá nad novým interiérem, ale všichni najednou zapomněli, že mu vytýkali nejvíce jisté omezení pro pravou nohu a tohle se nezměnilo. Ty tlačítka jsou nebetyčná pitomost, kdo má Focuse se Sony rádiem, tak ví, že je to naprosto jednoduché ovládání a není potřeba se prohrabávat nějakým menu, abych se dostal např. na USB, případně vybral způsob výběru hudby z USB za jízdy. Vnější vzhled je věcí vkusu každého jednotlivce.http://auto.idnes.cz/novy-hyundai-i30-vyjizdi-... ...
Rover623: i30 2.generace rozhodně není v prodeji od 2011, páč samotná výroba začala až v lednu 2012 a prodej někdy z jara ;-)
Konečně to trochu vypadá. Stávající se mi moc nelíbí. Hlavně ten interiér. Tenhle by se mi v kombíku s 1.6 benzinem libil, ale už hold čekám Golfa Varianta. Snaď příště.
Píše se "hold". "Hold" je projev úcty. (Vzdáváme hold....)
Teda "holt" 😃
vypadí to lépe,...škoda jen těch "trambusových" stěračů,...klasika je klasika, jo hold se pár generací zkurví, než to někomu docvakne B-]
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.