Galerie: Kolik dnes vlastně stojí známá česká auta? Budete se divit

44 komentářů

Tom
28. srpna • 8:26

Musí ten autor názvu kurvit normální slovo? Je to tuning od anglického tune...

marts
28. srpna • 11:02

Tak autor jenom použil slovo které je zavedené už minimálně 15 let.
Vysvětlení viz. například http://aaa192.webnode.cz/truning-tuzing-styling/...

Q
27. srpna • 9:07

Fabia RS nejdražší Fabie své doby? Není to úplně pravda, protože to platilo až od faceliftu z podzimu 2004. Do faceliftu to však neplatilo. Například v roce 2003 stála Fabia RS 495 tisíc, přičemž nejdražší verzí byla Fabia Combi 1.9 TDI Elegance za 552 tisíc Kč. Dražší než Fabia RS byla třeba i Fabia Combi 1.4 TDI Elegance.

R
26. srpna • 20:08

Velorex za 499.000....tohle je fakt pro Chocholouška :-D jedna věc je, kolik ty veci stojí u nás protože generace z těch let dozráva a nostalguje a druhá věc je jakou to má hodnotu aspoň v Evropě B-]

Adolf
26. srpna • 20:29

Cena zboží v tzv. kapitalismu je cena,kterou je ochotný zaplatit kupující :-D Třeva i za posrané trenýrky Nikyho Laudy:-D

Antiautomat
29. srpna • 19:05

...alebo cena, za ktoru musi kupit. Maly velky rozdiel.

Moik
26. srpna • 18:16

Když Feldu tak jedině toho funa. Vyrobeno pár kusů a polokabrio. Ta bude mít hodnotu za 20let

Jirka
26. srpna • 13:13

"Blbec nikdy nepochopí, že je blbcem skutečně. Pravdu o tom, ze je blbec říkáš blbci zbytečně." Jen prodávejte a nakupujte pseudoauta, která (až na několik málo kusů) mají uznání malých duší pouze ve švejkystánu a hodnotu cca minus 3 koruny. Demokracie je nádherná v tom, ze se mohou vyjadřovat všichni a tím je pro mne možné se nehezky bavit, ala blbec k večeři. A nebo Cimrmanova pohádka - Jak chudák do ještě větší nouze přišel?

Madla Fakla
26. srpna • 11:35

Favorit produkuje vozíčkáře. Škoda 1000MB = 1000 malých bolestí. T613 má spolehlivý motor :-D Garde a Rapouš jen jako závoďáky vypadaj. Za Feldu dneska dát takový nehorázný prachy se vyplatí :-D Češi a číslovky s jednotkou nebo nedejbože číslovky řadový, to je nepřekonatelnej problém a překážka :-P

Antiautomat
29. srpna • 19:42

hm, a zobudil si sa s rukou v serbli....:-)

Antiautomat
26. srpna • 9:57

T613 nadhera. A ta zelena zaba takisto :-P

Madla Fakla
26. srpna • 11:28

Akorát jezděte s tim každých 1000 km do servisu. My jsme tyhle křundy měli kdysi dávno v práci, děs, vážně :-)

Antiautomat
26. srpna • 11:46

...v otcovej praci mali tiez T613 (ale uz z tych novsich, mozno preto) a v pohode. Zase na druhej strane, starali sa o nu ako o babatko :-) Uz len ked sa masina nahodila v garazi.
A potom vonku, to bola jazda kralov. Doteraz ked nejaka prebuble okolo, to je koncert. Osemvalec, vzduchac, vzadu, ten dizajn...kto na svete take nieco ma?Ale urcite verim tomu, ze pre panelakom toto stat nemoze.
To chce garaz a clovek to musi mat rad. No, mozno na stare kolena. Cez viked to vytiahnut von, prebublat par okreskami a prdiet do sedacky.

Jogurt
26. srpna • 14:15

Problém T613 je koroze a totální nedostatek dílů, jinak je to naprosto spolehlivé auto i dnes, ovšem do okamžiku, než je něco potřeba, pak je zle. Na T603 jde totiž sehnat skoro cokoli, na T613 bohužel skoro nic.

Antiautomat
29. srpna • 19:32

Ano, je skoda ze vela ich skratka zhnilo. Tym viac si vychutnam tu doslova hudbu a mechanicku priamost, ked nejaka prejde okolo. Mal som cerstvy vodicak, ked som dostal za ulohu rozviest...pozostatky z jednej podnikovej akcie. Nemal som vela skusenosti a ani ponatia co tam na placi caka - ako mlady frkan som jazdil na kadecom, ale nie na tom, co sa necakane primotalo k odvozu a coho podorys som len odhadoval. Ale viedol som staru damu akokeby som ju poznal cele storocie, dostal som vynadane ze som uspal posadku hehe... Tych 3oo km bol zazitok, na ktory sa nezabuda. A to mam za sebou M5 a FH12.Par rokov dozadu som mal tu cest znova. A musim povedat, ze cokolvek mate za sebou, 613-ka ma nieco, co nijake auto nema - vzali sme par bab zo zboru. Koncenzus dokonaly, ten motor si s nimi daval skladby na skusku, jazda kralov :-)

OT
26. srpna • 9:29

sú to česko-slovenske auta..........

your.god
26. srpna • 3:41

Kdo chce za Škodovky ve kterých se ještě před pár lety masově jezdilo takový prachy je magor a kdo je za to dá je ještě větší. Ale proč dvakrát, třikrát nepřestřelit cenu, třeba se najde nějaký vůl, co to koupí. A když ne, tak holt naleštěnýho pseudoveterána místo za stotřicet prodá za čtyřicet (což by u toho Rapida na plecháčích tak odpovídalo) a holt na vysněnou ojetou Fábii bude ještě tři roky šetřit.

Adolf
26. srpna • 7:49

Proč ti vadí cizí magoři? Tebe se to netýká přece. :-D

eLzyx
26. srpna • 7:27

zachovalé Rapidy za 40t Kč se prodávaly před 10 lety. Dneska to fakt udáš za minimálně dvojnásobek.

your.god
26. srpna • 13:18

Za 40-60 tisíc byly před dvaceti lety. Před deseti lety se zachovalé Rapidy úplně stejně jako jiné Škodovky z 80. let prodávaly za pět až deset tisíc. Bylo to kvůli zavedení té zkurvené zlodějské ekodaně 10.000 Kč při prvním převodu starého auta na nového majitele. Takové auto by potom bylo s ekodaní neprodejné a proto se jich lidé snažili zbavit byť i za směšnou cenu i v případě zachovalých či opravených a udržovaných aut. Můžeš mi věřit, já tenkrát prodával Rapida 130 a musel jsem ho s pár let starým lakem a pod ním vyměněnými předními blatníky nechat za pět tisíc, protože všichni měli strach z té ekodaně a nikdo to nechtěl a já ho měl jako druhé auto. Auto to dobrý nebylo a hodně záleželo na benzínu, jak kvalitní se do toho nalil, protože v té době čerpadláři hodně ředili benzín, ale bylo krásný a vyloženě mě bavilo v něm jezdit. A konec konců, když ho člověk točil od 2.500 tak do 4.300 otáček, tak se dá říct, že to byl i trochu "sporťák". Ale podvozek stál za hovno.
Doteď, když si na něj vzpomenu, tak mám slzu v oku dojetím a vztekem na ty sráče co odsouhlasili a zavedli vydírání motoristů výpalným s honosným názvem ekodaň. Svině.
Žádná běžná Škodovka z 80.let cenu 130.000 nemá. Za ty prachy se dá celkem v pohodě koupit pěkně zrenovovaný VW Brouk a nebo poměrně zachovalý Mercedes ve stáří oné Škodovky. Jen se musí chvíli hledat a neskákat na lep vykukům, překupníkům a grázlům. Je to stejné, jako když čtu inzeráty Jawa 250 kývačka za 80.000. Za ty prachy je v Británii celkem běžně k mání Triumph 500cc ze stejné doby jako Jawa. Tedy v průměru za výšku jednoho jejich platu. V Čechách jsou nejdražší veterány ze všech okolních států. U nás jsou šikovní lidé, co mají stará vozidla jako koníček, mazlí se s nimi a většinu věcí si na nich umí udělat sami, ale nechávají se okrádat od šmejdů.

jo
25. srpna • 14:13

Kolik "stojí" je jedna věc. Za kolik se skutečně prodávají je věc druhá. Já bych za tisícovku nedal ani 30tisíc i když se mi to auto celkem líbí. A od 105ky výš už je to hnus, kterej nikdy mít hodnotu jako veterán nebude. Chápu že je to pro někoho srdcovka (dobře se v tom šukalo), ale co dneska stím???

Madla Fakla
26. srpna • 11:27

:-D "30tisic" :-D

eLzyx
25. srpna • 20:57

několik generací před Vámi si jistě říkalo stejné "tohle nikdy nebude mít hodnotu" a pak si mohli palici ukroutit, když o 10 let později se z té "popelnice" stal cenný veterán. Viz Tatra 603. Se to jeden čas prodávalo za pár šupů, že je to krám, hlučné, žravé, rezne to ... a dnes?

Tom
25. srpna • 22:52

Kdo neslyšel příběhy o ničení Harleyů z války jen tak z frajeřiny, směňování za pivo, protože za normalizace to bylo pomalu na kriminál mít to doma a cenu to nemělo. No a po 89 to všichni obrečeli kolik mohli vydělat.

eLzyx
26. srpna • 7:25

děda měl Indian Scout. Našel ho na šroťáku, chvíli s tím jezdil a pak to dal sousedovi, který z toho postavil mlátičku na obilí. Mít to do dneška, měl by na slušné nové auto za cirka 400-500t Kč.

JO
25. srpna • 22:10

Nemůžu souhlasit 603 byla kára a bylo jich hodně málo..proti milionu 120tek

eLzyx
26. srpna • 7:21

jde o reálný příběh od jednoho z bývalých pracovníků firmy, kde dělám. Měl tři 603. Dvě věnoval za přepis, za třetí dostal pár korun. Taky říkal, že to pro něj tenkrát byl už šrot. Je to jako kdybys dneska prodával Audi A8 z roku 1995. Dostaneš za to sotva na slušnější horské kolo. Dávej bacha, že za dalších 10 let je z toho kára za čtvrtmiliona.

Antiautomat
26. srpna • 11:49

...viem o jednej Audi V8. Ale majitel ju neda~, k.rva! 3-[3-[3-[

brk77
26. srpna • 8:16

Přesně tak. Tater se určitě nevyrobilo tolik, co škodovek, ale byla to samozřejmost pro vedení ve flotilách státních podniků. Tahle auta měla typicky svého řidiče, který když zrovna nevozil soudruha ředitele, případně náměstky, tak v podnikové garáži svěřené vozidlo opečovával. V devadesátých letech ve vznikající tržní ekonomice se moc nehodilo jezdit v papalášském autě a presentovat firmu jako zkostnatělý komunistický podnik, takže v podstatě skokově se najednou Tatry nakumulované za desítky let ve státních podnicích objevily na trhu ojetin. Bylo jich najednou strašně hodně a strašně levně, což se nepříjemně projevilo na množství přeživších kusů.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Jogurt
26. srpna • 14:10

T603 všech generací se vyrobilo necelých 22000, z toho se dneška dožilo asi 1500, provozuschopných je něco přes 300, zbytek jsou šroty v křoví, zpackané renovace apod. A to s konstrukční unikátnosti zvyšuje hodnotu. Brzo tam bude i 613-1 613-2 (Chromka), těch je ještě míň.

Adolf
25. srpna • 14:40

Nedáš? A koho to zajímá?

JO
25. srpna • 22:09

A KOHO ZAJÍMÁ TENHLE ČLÁNEK?

gekko
26. srpna • 20:23

A Ty máš řidičák, nebo sem chodíš jen onanovat?

Adolf
26. srpna • 20:27

Onanuješ často? :-D Řidičák mám 32 letB-]

Adolf
25. srpna • 22:53

Debila jako jsi ty??? Trole???:-D:-D

ne
26. srpna • 9:44

Cítíš se jako vítěz?Ubožáku...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
LOL
25. srpna • 14:25

taky to mám tak. Tisícovka měla ještě celkem ladné tvary, ale ty novější krabice jsou prostě čistě hnusné (včetně dua Garde+Rapid) a Favorit zase ještě příliš nový.

Martin
25. srpna • 12:02

Co je to " tuzing"?

OT
26. srpna • 9:27

cesky vtip

LOL
25. srpna • 12:05

sebeklamný tuning. Přítlačná křídla, spojlery, samolepky "jezdím na kastról" (ty zvláště), hustokrutá mračítka, fialový přeliv kareserie, nebo třeba roura od kamen místo výfuku.

Adolf
25. srpna • 13:18

A rychlé pruhy:-D

k22
25. srpna • 15:28

Rychlý pruhy jsou náhodou OK, když máš třeba takovou škůdku, tak ji rychlejc najdeš na parkovišti (proto jsou ty pruhy rychlý). B-]

orgasmic
25. srpna • 11:24

Nazdar Dalibore, co jsme se spolu najezdili do Liberce na výšku ve Tvém zeleném supersportu 1.4MPi :D

Doporučujeme

Články odjinud