Galerie: Jak se dělá z totálky nová Škoda Yeti

18 komentářů

Ondra
27. října • 21:48

No, podruhé už ji ta svařenina život asi nezachrání.

Dvořák Jiří
27. října • 20:11

Prasárna , radši trabanta než něco takového . Řemeslo pláče . Poslat něco takového na silnici je zločin.Jezdit na sudu střelného prachu je bezpečnější .

Boban
27. října • 9:22

Kdybyste nekecali o Rusku! Kdo z vás tam jel to nafotit, pindy? To je v Česku a běžná věc.

Aleš
27. října • 2:24

To je z Česka z Ďáblic , ne z Ruska.

Me2d
27. října • 7:51

... Nižní NovgorodVýroba v našich ruských závodech je speciálně zacílena na zákazníky v Rusku a lokalizována tak, aby vyhovovala místním potřebám. B-]... toto úspěšné SUV vyrábí v režimu CKD (completely knocked down – zcela rozložené vozy). Je fakt že úplně rozloženej Yeti nebyl B-]

Quebe
26. října • 17:43

Z pozice laika říkám, klobouk dolů. Fakt nevím, jak na tom bude taková karoserie ve srovnání s nebouranou, ale tohle je paráda.

PB
26. října • 22:05

Problém je, že opticky je to sice uznávám nádhera, ale mechanicky bohužel v připadě další totálky (..jo, jasně že vím co se říká o tom pověstném blesku a jednom stromu ;) úplně něco jiného než fabrická kastle. A to i když to karosář provede pintlich do puntíku podle manuálu automobilky (..ve valné většině případů kvůli úspoře práce a hlavně drahého matroše zbožné přání že..). Prostě zkrátka a dobře, co se jednou zlomilo má už jednou pro vždy docela jiné parametry jak tuhosti, tak lomivosti atd. A nikdy nikdo (..vč. computerových projektantů i starých fořtů od mechfochu..) nevíte, jak to opětovně v globálu zareaguje na působení byť i jen tzv. "malého" nárazu ve 30km/h.. ..o stabilitě na silnici v běžném provozu v mnoha případech různých vrtuloidů radši ani nemluvě že :D

pedros
26. října • 21:59

tak je to stavebnice... pokud se vše dotáhne jak má, nebude se to odrbávat, tak by neměl být problém... těžko říct... hodně takových aut se dává dohromady podobně, když to vezme pojišťovna, nevidím v tom problém

PB
26. října • 22:09

..pojišťovna? ta vezme kde co, zejména co jí vyjde nejlevněji ;)

sokar
26. října • 17:58

Uznávám, že ten kdo tohle opravil fakt řemeslo umí. Pokud podobný bouračky někomu stojí za opravu - proč ne . Svinstvo ale je, že podobný totálky po opravě nějaká svině vědomě prodává jako zánovní a pak to nějakej chudák, co dlouho šetřil, koupí a v lepším případě se to nedoví. V horším na to přijde a svině prodejce ho pošle víme kam.3-[
Dokud za tyto prasárny nebude půl roku v uranovým dole tak se to bude dít pořád.Prodával jsem nedávno auto, který potřebovalo dobrejch 100tisíc na servis, protože se tam vysypalo co mohlo(přední tlumiče, zadní tlumiče,přední brzdy,zadní brzdy,chladič, cosi v motoru,rotor chladiče atd. ) a prostě po 200 tisících km to už byl šrot. Hned druhej den sem ho ze zvědavosti našel v bazaru s označením TOP stav. Jediný co udělali bylo umytí a vyčištění interieru. Fakt lituju lidi co musí do bazaru.:-(

pedros
26. října • 22:01

souhlasím, zejména pak český bazar nikdy, když už, tak Rakousko nebo Německo, máme to za rohem a chovají se tam jako lidi, ne jak u nás

PB
26. října • 22:08

..ale oyebou Vás často ještě hůř, než doma :( ..byť uznávám že většinou po německu = daleko kulturněji ;)

st
26. října • 20:13

Ne že bych se chtěl zastávat bazarníků a jejich metod, ale za spoustu věcí si lidé mohou samy. Vidí jen tři věci. Rok výroby, počet km a cenu. Nic více je nezajímá o tom, že by si sebou vzali mechanika je ani nenapadne. Pak se není čemu divit, že toho využívají různí vykukové, kteří levně koupí a draze prodají s potřebnou "pohádkou". Kde je poptávka, tak je i nabídka.

gastronome
26. října • 18:51

Podobna zkusenost, prodaval jsem fabku v pochybnem stavu do bazaru (cepy, stabilizatory, tlumice, gumy sjety, rozvody 12let, hydrostely jak hrebiky v pracce, baterie 12let, atd.) druhej den o 20000draz s priznivym popiskem :D proste skoda v metalize, to asi tahne

homer
28. listopadu • 16:03

No samozřejmě co by ne. Bazarista veme auto, a potřebuje ho zdražit aby na něm vydělal. To ale neudělá tim že ho opraví. Chápu třeba dát peníze ještě třeba dovozci, že mi přiveze auto podle mých představ (třeba kdo shání Accorda 8. generace v benzínu a manuálu, nebo pěknou E39, tak nemá v ČR šanci), ale platit někomu za to že auto vykoupí a umyje? To uchylný. Auto kupovat jedině od soukromníka

Me2d
27. října • 7:48

takže ten bazar měl asi auto opravit, dát do něj ty prachy co se už nevrátí, a pak ho prodat asi za stejnou cenu ne? vědomně jste to prodali do bazaru, protože jinak byste museli sami držet půl roku nebo kolik záruky a nebo přiznat barvu. podle mě takové chování je ještě horší než "bazarníkovo" - u něj snad nikdo nečeká, že ty olítaný plečky v ceně šrotu bude hanobit ne? B-]

gastronome
27. října • 8:28

Na svem jednani nic hanobneho nevidim, v inzeratu jsem vsechna fakta zminil, detailne nafotil a zdokumentoval videem. Ze se mi ozval bazar a byl ochoten zaplatit pozadovanou castku prece ze me podvodnika nedela

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
gastronome
27. října • 8:30

To je jako s relitkama, obvolaj soukrome inzerenty, jejich nevabne inzeraty "navonej" a za poplatek prodaj|probajmou draz :)

Doporučujeme

Články odjinud