Galerie: Honda Accord dobývá trh v USA už přes 40 let

Honda oslavuje příchod svého důležitého modelu Accord na severoamerický trh. Oficiálně se v USA začal tento model prodávat v červnu 1976 a v listopadu 1982 se Honda Accord stala prvním japonským autem, které se dokonce i přímo v USA vyrábělo. Později to bylo také první japonské auto, které se z USA vyváželo do světa. Accord si ihned získal obrovskou popularitu.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Honda Accord patří k nejoblíbenějším „americkým“ autům. Od roku 1976 jich japonská automobilka jen v USA prodala přes 12,7 milionu

Už v roce 1983 dosáhl počet prodaných Accordů na americkém trhu jednoho milionu a nyní je celkové číslo zhruba 12,7 milionu prodaných aut. Jen v USA se jich už vyrobilo přes deset milionů od druhé generace. Nyní je Honda Accord ve své již deváté generaci.

Zajímavosti | Byznys | Honda

Honda Accord v Evropě končí kvůli slabým prodejům

Na americkém trhu patří právě Honda Accord mezi nejoblíbenější a nejlépe prodávaná auta. Zajímavostí jistě ale je, že první generace Hondy Accord prodávaná od roku 1976 měla menší rozvor než současná Honda Jazz (v USA pojmenovaná jako Fit).

Honda Accord přišla v reakci na ropnou krizi, rostoucí ceny pohonných hmot a přísnější emisní předpisy. První dvě generace si rychle vybudovaly image kvalitních aut s nízkou spotřebou a dobrými jízdními vlastnostmi. Během prvních pár let vlastně neměl Accord mezi domácími americkými automobilkami přímou a srovnatelnou konkurenci.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Honda CR-V 1.597
Rok výroby: 2013
Stav: 77 574 km
Cena: 380 000 Kč
Honda Civic 1.339
Rok výroby: 2008
Stav: 119 041 km
Cena: 115 000 Kč
Honda Civic 2.204
Rok výroby: 2008
Stav: 177 644 km
Cena: 115 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků