Galerie: Alfa Romeo Giulia z let 1962 až 1978

Seznam kapitol
  1. Alfa Romeo Giulia
  2. Fotogalerie: Alfa Romeo Giulia

Včera byla odhalena nová Alfa Romeo Giulia s pohonem zadních kol, která má za úkol sebrat nějaké zákazníky BMW řady 3 a Audi A4. Jistě, do uvedení na trh je ještě dost času a dokud se nepředstaví i nějaký civilnější motor než nadupaný šestiválec od Ferrari, nedají se velké prodeje očekávat. Diesel ale bude, i downsizovaný čtyřválec.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Jméno Giulia nosilo vedle klasického sedanu i několik kupé Alfy Romeo. Uvidíme, jestli se dočkáme i jejich novodobé reinkarnace

Jméno Giulia se ale v minulosti značky Alfa Romeo už jednou objevilo, a to v letech 1962 až 1978. Nesl ho kompaktní sedan s pohonem zadních kol, ale i modely kombi a kupé.

Retro | Alfa Romeo

Alfa Romeo Montreal (1970-1975): Kanaďanka z Itálie

První série vyráběná do roku 1972 se spoléhala na motory 1,3 a 1,6 litru, kdy ze sebe ten nejsilnější dostal až 112 koní. V druhé sérii vyráběné v letech 1972 až 1978 se dokonce objevil i diesel Perkins, což byl motor 1,8 litru o výkonu 55 koní v 4000 ot./min.

V letech 1965 až 1969 vzniklo i legendární kupé Alfa Romeo GTA, kterému se říkalo i Giulia Sprint 1600 GTA s motorem 1,6 l. Ten ze sebe uměl v závodním nastavení dostat až 170 koní.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Alfa Romeo Giulia
  2. Fotogalerie: Alfa Romeo Giulia
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 169 044 km
Cena: 249 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 177 810 km
Cena: 230 000 Kč
BMW Řada 3 1.995
Rok výroby: 2007
Stav: 125 554 km
Cena: 130 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků