Galerie: 10 nejhezčích interiérů roku 2015 podle WardsAuto

Letos americký magazín WardsAuto nevybíral mezi luxusní smetánkou, ale naopak mezi poměrně civilními vozy pro masy.
Seznam kapitol
  1. 10 nejhezčích interiéru roku 2015 podle WardsAuto
  2. Fotogalerie: 10 nejhezčích interiéru roku 2015 podle Wards Auto

Letošní ročník ankety o deset nejhezčích interiérů roku vyhlašovaný každoročně americkým magazínem WardsAuto vynechal luxusní modely nedosažitelné pro běžné smrtelníky a soustředil se spíše na auta, která jsou dostupná širší veřejnosti.

Zajímavosti | Technika | Luxusní auta | Audi

Audi se chystá na budoucnost bez tlačítek v interiéru

Ve výsledcích se tak objevují nejen malé sedany, ale i rodinná MPV, pracovní pick-upy, stylová SUV a malá městská auta. Nejdražším oceněným autem byl například Mercedes-Benz C400 s cenovkou testovaného vozu 65 000 dolarů, nejlevnější pak Honda Fit (u nás známá jako Jazz) s cenou 21 590 dolarů.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekMezi deset nejlepších se letos dostal nejen futuristický elektromobil, ale třeba i levný městský hatchback a terénní pracovní pick-up

A jak WardsAuto hodnotí? Každé auto dostane body podle volby materiálů, ergonomie ovládání, bezpečnosti, pohodlí, hodnoty a dojmu z kvality zpracování. Hodnotí se také uživatelská náročnost a snadnost ovládání palubních systémů. Nejvíce bodů je pak uděleno za estetiku a designovou vyváženost. Jak vidíte, jedná se o velmi subjektivní hodnocení.

Testy | Srovnávací testy

Megatest 11 kombi nižší střední třídy: Interiér, prostor, zavazadelník  

Letos se tak v TOP 10 objevilo třeba BMW i3 díky svému futuristickému, ale praktickému pojetí interiéru se zajímavým využitím recyklovaných materiálů. Chrysler 300 byl oceněn za poměr cena/kvalita, vysokou výbavu a například podsvícení přístrojů.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekMagazín WardsAuto letos vynechal luxusní limuzíny a exkluzivní vozy. Zaměřil se na civilní auta pro masy. Nejdražší vůz v TOP 10 byl Mercedes C400 za 65 000 dolarů

Do desítky nejlepších se dostal i Ford F-150 ve výbavě King Ranch díky svému mixu pohodlí, kvality a praktičnosti. GMC Canyon zas překvapilo kvalitou zpracování a volbou materiálů, Honda Jazz (v USA Fit) pak prostorem, výbavou a pohodlím vzhledem ke své ceně a velikosti.

Jeep Renegade oslovil porotu zejména designem a barvami, Kia Sedona prostorem, pohodlím a přátelským palubním systémem. Mercedes třídy C byl oceněn za design a především kvalitu, která přináší dojem z luxusní třídy S do o dvě třídy menšího vozu.

Testy | Mercedes-Benz | Luxusní auta | Sedany

Test Mercedes-Benz S 350 BlueTec: V naprostém pořádku

Do desítky nejlepších se dostala ještě Mazda6 díky jednoduchému ovládání palubních systémů, vysoké kvalitě zpracování a dobré volbě materiálů. Nissan Murano pak zaujal porotu designem, nápaditostí a odvahou při návrhu různých křivek, barevných kombinací a detailů.

Následující kapitola
Ford Mondeo 2
Rok výroby: 2007
Stav: 162 305 km
Cena: 115 000 Kč
Ford Focus 1.6
Rok výroby: 2011
Stav: 169 501 km
Cena: 130 000 Kč
Ford S-MAX 2
Rok výroby: 2010
Stav: 132 042 km
Cena: 205 000 Kč
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků
Mapovali jsme práci Autotýmu při shánění ojetiny. Jak jsme dopadli?

Test kvality práce Autotýmu

Spolupracovník redakce se pokoušel koupit ojeté SUV Ford Kuga v tuzemských autobazarech. Aby se "nespálil", zaplatil si pomoc expertů společnosti Autotým.

3.  1.  2017 | Jiří Vojáček | 39 příspěvků
Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Nahlédli jsme pod pokličku vývoje nejpopulárnějších sportovních aut světa a osobně několik z nich přímo v technologickém komplexu v Nardò vyzkoušeli.

22.  12.  2016 | Stanislav Kolman | 1 příspěvek