Kde máte 4 Mondeo nebo Galaxy?
Jen na okraj k poznámce o tom, že název Fiero nevznikl až dodatečně: slovo fiero nemá nic společného s "fire", i když začíná taky na F :-D. Fiero znamená italsky "hrdý".
ve vyctu schazi bmw 3 - e46
Hm .. jestli to nebude tim, ze v tech autech maji benzin ! To at se pak nedivi, ze hori ..
..."O italských superautech se jejich vznětlivost traduje a v branži je oblíbeným námětem žertování"...V naší branži je oblíbeným námětem žertování kompetence některých motoristických pisálků..
Vzplanutí mnoha pětkových BMW od špatných kabelů ke startéru vám nějak uniklo, ne? Jo, já zapomněl, německé se kritizovat nesmí. :-P
Porsche není Německé?
Některá BMW "chytají" i od vyhřívání sedadel.
To se stalo bohužel mě. V hustém městském provozu zrovna na křižovatce, jsem dával přednost v jízdě a začala mě pálit predel. Byl jsem v polostoje u volantu a křičel jsem , že mě asi hoří prdel a manželka doutnající sedadlo dusila šálou. Nic se ale nestalo, jen jsem měl popálené kolečko na zadnici a spálila se pojistka. Od té doby raději nechci vyhřívané sedadla, i když jsou v zimě perfektní, hřejí okamžitě.
Kdysi jsem slyšel historku, jak nějaký pán zaparkoval svou Škodu Felicii 1.3 před obchodem, zamknul a šel nakoupit. A pak někdo přiběhl do obchodu, že ať volají hasiče, že na parkovišti hoří auto. Byla to ta jeho Felicie a v nějakém servisu mu prý řekli, že prý je to nějaká konstrukční vada konkrétního typu motoru, protože prý už tak shořelo několik desítek Felicií se stejným motorem.
Pokud jde o francouzská auta - zmíněná "diskotéka" na zadních světlech není nic jiného než špatné ukostření lampy a je to otázka uvolnění, očištění a utažení jednoho šroubku. Pokud je tedy k ukostření těch světel normální přístup. Co mě ale doslova šokovalo a uzemnilo byl jeden starý Renault, kde obvody tlumených a dálkových světel byly zcela nejištěné - po jakékoliv havárii spojené s rozbitím světla hrozí zkrat a vyhoření elektroinstalace včetně požáru celého vozu. Na druhou stranu - z nejbližšího okolí vím už o dvou Feliciích, které vyhořely od elektroinstalace. Jedna začala hořet pod palubkou, majiteli se ji nakonec podařilo včas uhasit a opravit, druhá začala hořet v motorovém prostoru za jízdy a posádka sotva stačila zastavit a utéct z auta.
Joo,chlape... V rodině nám hořela Felicie od elektroinstalace na benzínovém čerpadle pod sedačkami .... By jsi nevěřil jaký to byl hukot :-) Ale hasiči zavčasu uhasily ale Felicie byla tak ohořelá vzádu a prochcaná vodou od Hasičů že to prostě šlo hned na Vrakoviště :-))
Ještě si vzpomínám, že známým jednou v létě kompletně vyhořela (plamenem) elektroinstalace na Opelu Astra, v servisu říkali, že to prý bylo teplem a u tohoto typu auta je to prý "normální".
Jo to se nám zrovna stalo u staré Astry. Byl hic a ségra že si po dlouhé době zase zařídí. Nastartovala a motorem otočila ještě jednou nebo dvakrát po tom, co už chytil. Startér se po nastartování ale nevypl a po celou cestu (několik km) motor točil startérem až ho rozžhavil do ruda a od něj začalo něco doutnat větráním do kabiny. Zastavila, já otevřel haupnu a ... wuf ... chytlo to plamenem. Naštěstí to stačilo uhasit minerálkou.V servisu nám pak řekli, že se to Astrám občas stává když je velké vedro, že nevypne stertér a že je řeba si na to dávat bacha.
Opel se přece neporouchá! (Říkali v TV) :-))
Opel, ďas auto.
Viděl jsem už hodně hořících aut a všechno to bylo buď něco francouzskýho nebo italskýho. Už ta samotná diskotéka na zadních světlech u některých těhle aut při zapnutí blinkru něco vypovídá o kvalitně jejich elektroinstalace.
Je pravda, že francouzská instalace za moc nestojí, sám jsem se potýkal s problémy u jedničkového Megana, ale nic neřešitelného. Za to u nových pasatů zadní světla, to je unikum. Polovina kroužků nesvítí a nebo jen problikává.
Nechapu co mas proti francouzkym autum, kvalitou predci jakekoliv nemecke ci italske auto. Moje clio je toho dukazem https://www.dropbox.com/sc/pm4i0mfr5zefniy/AADw3w... ...
Co to meles? Frantici delaji takovy drzaky, ze je jejich mladez musi palit, aby svym fotrum v automobilkach zajistila praci.
Je pěkné kritizovat ostatní auta, na které se zezadu dívá běžně... a vsadím se, že na to své se nepodíval nikdy jestli mu to náhodou taky "nepoblikává"... přitom stačí jen dané žárovky vytáhnout, očistit kontakty a vesele se svítí dále. Takže opět spíše chyba majitelů.
Jasně, zatímco geršáci to maj dokonalý, viď. Proto svolávali 1.3 milionu bavoráků, ale o tom se u nás nesmí mluvit...http://www.ibtimes.com/bmw-recalls-13m-bmw-5-6-s... ...
By mě zajímalo, co máš v garáži ty, ty diskotéko:-P
Ochcávku první generace se zadním stěračem za příplatek, pyčo :-D
Chybí tam megane II generace... Jen 2x jsem viděl u krajnice hořící auto a vždycky to byl megane.. :)
kolegovi zhorel Megane II pri ceste na dovolenku..
Nedávno jsem potkal hořící Avii.:-D
Já viděl hlavně BMW a jeden Passat :-O.
Asi na tom něco bude. Znám jeden Peugeot 307, který chytl od vyhřívaných sedaček. :-/
Znám jednu paní, které od nedopalku chytla pr*el, jen už nevím, v jakém seděla autě :-D.
Autoblesk.cz ?Budete ještě někdy psát o autech?
Článek mě nepohoršil.
Pitomější článek už tu dlouho nebyl. A nadpis by nevzali snad ani v Blesku. Klobouk dolů.
Když jsem jel loni do Chorvatska,tak jsem viděl hořet Wv Golf od motoru,aby nakonec shořel celej:-D
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.