Galatea Revision: jihokorejcům natruc

Pokud se chcete odlišovat, ale nemáte mnoho peněz, nezoufejte, známe řešení. Jmenuje se vskutku netradičně - Galatea Revision.

Americká společnost Galatea Automobiles LLC představila svůj nový sportovní automobil, jenž má být „exkluzivní a krásný, ovšem bez nákladů spojených s nákupem a provozem exotického vozu“.

Pokud vám linie modelu Revision přeci jen připomínají něco, co potkáváme i na českých silnicích, máte pravdu. Jde totiž jen o minimálně upravený model Hyundai Coupe (na některých trzích prodávaný jako Tiburon, v testu ojetiny jsme vám jej představili na tomto místě) druhé a již nějaký ten pátek nevyráběné generace. V interiéru ani v motorovém prostoru, natož pak na podvozku, se v podstatě nic nezměnilo.

Galatea Revision se vyznačuje „exotický vzhled“ s přepracovanou přední a zadní částí karoserie, přičemž výrobce slibuje modifikaci nabízet za ceny poněkud méně náročných bodykitů. Konstruktéři pod vedením Roberta R. Fechtmanna si údajně brali inspiraci z moderních supersportovních automobilů, ale snažili se vozu vtisknout originální tvary. A zvláště v oblasti přední části karoserie se jim to (bohužel?) povedlo.

Cílem bylo přepracovat přední i zadní část vozu podle italských vzorů, ačkoli se to nezdá, veškeré povrchové karosářské díly byly nahrazeny novými, ze skelného laminátu vyrobenými částmi. Ty však byly vyvinuty tak, aby jejich montáž nevyžadovala žádné další úpravy skeletu.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Vozy Galeta Revision jsou opatřeny řadou zajímavých prvků včetně bočních airbagů, koženého čalounění, střešního okna nebo audiosoustava Infiniti. Svůj obstarožní Hyundai Coupe tak můžete změnit k nepoznání - v sadě najdete kapotu, blatníky, nárazníky, přední i zadní svítilny, veškeré emblémy a podrobný návod, jak to všechno na váš vůz naroubovat.

Ptáte se na cenu? Pokud byste nějakým omylem po níže zobrazeném výtvoru zatoužili, připravte si 5 180 amerických dolarů.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Galatea Revision
Audi A6 2.995
Rok výroby: 2013
Stav: 74 258 km
Cena: 740 000 Kč
Audi A6 2.698
Rok výroby: 2010
Stav: 182 951 km
Cena: 220 000 Kč
Audi A6 2.967
Rok výroby: 2011
Stav: 173 701 km
Cena: 350 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

včera | Jiří Švamberk | 19 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků