Galatea Revision: jihokorejcům natruc

Pokud se chcete odlišovat, ale nemáte mnoho peněz, nezoufejte, známe řešení. Jmenuje se vskutku netradičně - Galatea Revision.

Americká společnost Galatea Automobiles LLC představila svůj nový sportovní automobil, jenž má být „exkluzivní a krásný, ovšem bez nákladů spojených s nákupem a provozem exotického vozu“.

Pokud vám linie modelu Revision přeci jen připomínají něco, co potkáváme i na českých silnicích, máte pravdu. Jde totiž jen o minimálně upravený model Hyundai Coupe (na některých trzích prodávaný jako Tiburon, v testu ojetiny jsme vám jej představili na tomto místě) druhé a již nějaký ten pátek nevyráběné generace. V interiéru ani v motorovém prostoru, natož pak na podvozku, se v podstatě nic nezměnilo.

Galatea Revision se vyznačuje „exotický vzhled“ s přepracovanou přední a zadní částí karoserie, přičemž výrobce slibuje modifikaci nabízet za ceny poněkud méně náročných bodykitů. Konstruktéři pod vedením Roberta R. Fechtmanna si údajně brali inspiraci z moderních supersportovních automobilů, ale snažili se vozu vtisknout originální tvary. A zvláště v oblasti přední části karoserie se jim to (bohužel?) povedlo.

Cílem bylo přepracovat přední i zadní část vozu podle italských vzorů, ačkoli se to nezdá, veškeré povrchové karosářské díly byly nahrazeny novými, ze skelného laminátu vyrobenými částmi. Ty však byly vyvinuty tak, aby jejich montáž nevyžadovala žádné další úpravy skeletu.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Vozy Galeta Revision jsou opatřeny řadou zajímavých prvků včetně bočních airbagů, koženého čalounění, střešního okna nebo audiosoustava Infiniti. Svůj obstarožní Hyundai Coupe tak můžete změnit k nepoznání - v sadě najdete kapotu, blatníky, nárazníky, přední i zadní svítilny, veškeré emblémy a podrobný návod, jak to všechno na váš vůz naroubovat.

Ptáte se na cenu? Pokud byste nějakým omylem po níže zobrazeném výtvoru zatoužili, připravte si 5 180 amerických dolarů.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Galatea Revision
Audi A1 1.4
Rok výroby: 2010
Stav: 27 417 km
Cena: 193 000 Kč
Audi A6 2.995
Rok výroby: 2013
Stav: 61 387 km
Cena: 830 000 Kč
Audi A4 1.968
Rok výroby: 2008
Stav: 194 877 km
Cena: 130 000 Kč
Výkvět automobilové techniky. Poznatky z testu SUV Audi SQ7

Audi SQ7 TDI

Výkonných SUV je na trhu poměrně dlouhá řada. Audi však svůj největší model jako první na světě vybavila elektrickým kompresorem, které jeho dynamické schopnosti posouvá na dramaticky vyšší úroveň.

dnes | Radek Pecák | 31 příspěvků
Test novinky Optima SW: Jak si Kia poradila s kombi střední třídy?

Kia Optima SW

Na jaře tohoto roku byla na autosalonu v Ženevě odhalena Optima Sportswagon, kterou korejská automobilka hrdě označuje za své první kombi střední třídy. My měli možnost ji otestovat ve sportovně laděné variantě GT Line. Jak obstála?

29.  11.  2016 | Stanislav Kolman | 32 příspěvků
Vyladěno na správných místech. Test Subaru WRX STi verze 2016

Subaru WRX STi 2016

Jízdy s kultovním sedanem WRX STi prokázaly, že značka umí vozy průběžně dolaďovat v souladu s dobou i přáními jejích zákazníků.

13.  11.  2016 | Radek Pecák | 26 příspěvků