G-Power Tornado RS: BMW M3 posíleno na 720 koní

Pokud jde o ladičskou společnost G-Power a vozy BMW, jde skutečně o jméno jmen. Celá řada konkurenčních firem ze stejné branže instaluje do svých staveb zejména její soustavy kompresorového přeplňování a jen samotný výčet článků, v nichž jsme o nových přestavbách vozů BMW od značky G-Power psali, by vydal na dlouhý seznam (laskavý čtenář si je tedy v případě zájmu na Autorevue.cz pohodlně vyhledá). Zmiňme tedy alespoň G-Power M5 Hurricane, jinak BMW M5 generace E61 s výkonem 750 koní (551 kW).

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Nyní ale společnost G-Power představuje zřejmě nejvýkonnější silniční provedení stávající řady BMW M3, jež dokonce překonává vlastní stavbu BMW M3 GTS o výkonu 600 koní. Nové M3 Tornado RS disponuje novou generací kompresoru SK III „Sporty Drive“, který ze standardního vidlicového osmiválce vydoluje výkon 720 koní (529 kW) a točivý moment 700 Nm.

Klepněte pro větší obrázek

Díky tomu prý M3 Tornado RS zrychlí z klidu na 100 km/h za 3,7 s. Hranice 200 km/h padne již za 9,5 s od startu a nejvyšší rychlost prý překonává 330 km/h. Cena samotné sady SK III „Sporty Drive“ byla stanovena v přepočtu na 875 000 Kč. Za její instalaci do svého BMW M3 si však ale ještě dále připlatíte.
 


 

BMW Řada 3 2
Rok výroby: 2008
Stav: 200 510 km
Cena: 175 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 169 044 km
Cena: 275 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 177 810 km
Cena: 240 000 Kč
Test hybridní Kia Niro 1.6 GDI HEV (6DCT): Sympatický mezičlánek

Test hybridu Kia Niro

Alternativní pohonné jednotky se pomalu stávají součástí českého trhu. Na ten už v závěru minulého roku dorazila Kia Niro, coíž je crossover s hybridním hnacím ústrojím. Co všechno umí a jak si vedla během našeho testu?

18.  1.  2017 | Stanislav Kolman | 75 příspěvků
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků
Mapovali jsme práci Autotýmu při shánění ojetiny. Jak jsme dopadli?

Test kvality práce Autotýmu

Spolupracovník redakce se pokoušel koupit ojeté SUV Ford Kuga v tuzemských autobazarech. Aby se "nespálil", zaplatil si pomoc expertů společnosti Autotým.

3.  1.  2017 | Jiří Vojáček | 39 příspěvků