G-Power Tornado RS: BMW M3 posíleno na 720 koní

Pokud jde o ladičskou společnost G-Power a vozy BMW, jde skutečně o jméno jmen. Celá řada konkurenčních firem ze stejné branže instaluje do svých staveb zejména její soustavy kompresorového přeplňování a jen samotný výčet článků, v nichž jsme o nových přestavbách vozů BMW od značky G-Power psali, by vydal na dlouhý seznam (laskavý čtenář si je tedy v případě zájmu na Autorevue.cz pohodlně vyhledá). Zmiňme tedy alespoň G-Power M5 Hurricane, jinak BMW M5 generace E61 s výkonem 750 koní (551 kW).

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Nyní ale společnost G-Power představuje zřejmě nejvýkonnější silniční provedení stávající řady BMW M3, jež dokonce překonává vlastní stavbu BMW M3 GTS o výkonu 600 koní. Nové M3 Tornado RS disponuje novou generací kompresoru SK III „Sporty Drive“, který ze standardního vidlicového osmiválce vydoluje výkon 720 koní (529 kW) a točivý moment 700 Nm.

Klepněte pro větší obrázek

Díky tomu prý M3 Tornado RS zrychlí z klidu na 100 km/h za 3,7 s. Hranice 200 km/h padne již za 9,5 s od startu a nejvyšší rychlost prý překonává 330 km/h. Cena samotné sady SK III „Sporty Drive“ byla stanovena v přepočtu na 875 000 Kč. Za její instalaci do svého BMW M3 si však ale ještě dále připlatíte.
 


 

BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 169 044 km
Cena: 249 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 177 810 km
Cena: 205 000 Kč
BMW Řada 3 1.995
Rok výroby: 2007
Stav: 125 554 km
Cena: 130 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků