Ono firem který nabízejí kompresor kit na bavorácký řadový šestky je poněkud více. Dost jich zastupuje www.bmwperformance.cz, stačí se podívat. A ano jsem fanda atmosférických motorů a turbo mi do auta nesmí, ale o kompresor kitu třeba od Active Autowerke uvažuju každou chvilku. Jinak článek je blábol.
Tyto motory si kupují praví a nefalšovaní milovníci atmosférických motorů, kteří za zásady ani nic jiného neuznávají a ze svých zásad neustupují. Přeplňování nechávají těm, kteří nechápou co je sportovní, lineární chrakteristika, bez které si neumí představit svůj život za volantem. Takže tipuji, že neprodají ani jedno turbo.:-D:-D:-D
turbo je docela rozdíl od kompresoru... :-D ačkoliv jsem fanda, tak kompresor bych si klidně nechal líbit, narozdíl od turba...
a najdou se i ostré závodní a soutěžní auta s turbem. Spojovat sportovnost pouze s atmosférickým plněním mi přijde dost omezené
nieje to o spajani sportovosti s turbom ale fanusik tohto motora vie preco by tam nedal turbo:D turbo lag a tak dalej....to je to co u kompresoru nieje takze ......:D
Nic není dokonalé, každé má své výhody. Nevýhodou turba je "turbolag". Nevýhodou kompresoru je, že ubírá výkon (naštěstí dodá víc než sebere), takže jeho účinnost je menší než u turba. Pokud bychom chtěli kompresor se stejným výkonem jako turbo, tak to bude za cenu vyšší spotřeby ve srovnání se stejně výkonným turbem. Takže u kompresoru se ve srovnání s turbem musíte smířit buď s menším výkonem nebo vyšší spotřebou. Další nevýhodou kompresoru je vyšší hlučnost. Nadruhou stranu táhne od nízkých otáček narozdíl od turba.
mate pravdu ale prave do motorov co tu hore piseme sa skor hodi kompresor ako turbo(aspon pre fanusikov)g power je inac neunosne drahy....
asi nepredaju ani jedno turbo ked je to kompresor....
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.