G-Power nabízí přeplňování pro motor BMW M54, je libo 330i E46 s 300 koňmi?

8 komentářů

d1.8t
29. září • 18:02

Ono firem který nabízejí kompresor kit na bavorácký řadový šestky je poněkud více. Dost jich zastupuje www.bmwperformance.cz, stačí se podívat. A ano jsem fanda atmosférických motorů a turbo mi do auta nesmí, ale o kompresor kitu třeba od Active Autowerke uvažuju každou chvilku. Jinak článek je blábol.

Zelí
29. září • 7:19

Tyto motory si kupují praví a nefalšovaní milovníci atmosférických motorů, kteří za zásady ani nic jiného neuznávají a ze svých zásad neustupují. Přeplňování nechávají těm, kteří nechápou co je sportovní, lineární chrakteristika, bez které si neumí představit svůj život za volantem. Takže tipuji, že neprodají ani jedno turbo.:-D:-D:-D

Koby
29. září • 7:43

turbo je docela rozdíl od kompresoru... :-D ačkoliv jsem fanda, tak kompresor bych si klidně nechal líbit, narozdíl od turba...

Vana666
29. září • 8:21

a najdou se i ostré závodní a soutěžní auta s turbem. Spojovat sportovnost pouze s atmosférickým plněním mi přijde dost omezené

anetka77
29. září • 13:37

nieje to o spajani sportovosti s turbom ale fanusik tohto motora vie preco by tam nedal turbo:D turbo lag a tak dalej....to je to co u kompresoru nieje takze ......:D

petr
30. září • 8:13

Nic není dokonalé, každé má své výhody. Nevýhodou turba je "turbolag". Nevýhodou kompresoru je, že ubírá výkon (naštěstí dodá víc než sebere), takže jeho účinnost je menší než u turba. Pokud bychom chtěli kompresor se stejným výkonem jako turbo, tak to bude za cenu vyšší spotřeby ve srovnání se stejně výkonným turbem. Takže u kompresoru se ve srovnání s turbem musíte smířit buď s menším výkonem nebo vyšší spotřebou. Další nevýhodou kompresoru je vyšší hlučnost. Nadruhou stranu táhne od nízkých otáček narozdíl od turba.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
anetka77
30. září • 12:09

mate pravdu ale prave do motorov co tu hore piseme sa skor hodi kompresor ako turbo(aspon pre fanusikov)
g power je inac neunosne drahy....

anetka77
29. září • 7:22

asi nepredaju ani jedno turbo ked je to kompresor....

Doporučujeme

Články odjinud