G-Power M6 Cabrio: 635 ďábelských koní

Samotná M6 je hodně rychlým vozem, ale když se na ní podívá G-Power, rázem je jedním z nejrychlejších kabrioletů světa.

Základní desetiválec pod kapotou M6 poskytuje ohromný výkon 507 koní, ale ani to nemusí někomu stačit. Právě pro také je zde tuner G-Power, který z motoru dostal dalších 128 koní výkonu, celkově tak na zadní kola putuje drtivých 635 k. To se podařilo docílit použitím dvojice kompresorů. Ta naštěstí neovlivnila charakter motoru natolik, jako by tomu bylo v případě turbodmychadel.

Maximální výkon pětilitrového skvostu je dosahován v pásmu mezi 7500 až 8200 otáčkami, přičemž v rozmezí 4800-7200 ot./min. je k dispozici 520-600 Nm točivého momentu. Akceleraci na stovku to sice příliš nezlepšilo (4,6 s), 200 km/h tento 2000 kg vážící macek zvládá za 11,9 vteřiny. Třístovka je otázkou 34,5 s a pokud necháte plyn u podlahy, rozjede se toto cabrio až na 320 km/h.

Zvýšení výkonu si pro snadnější dosažení vysokých rychlostí vynutilo úpravu aerodynamiky a samozřejmě i podvozku. Hurricane obouvá 21“ kola s pneumatikami Dunlop o rozměru 255/30 vpředu a 295/25 vzadu. O zpomalení z vysokých rychlostí se vpředu použité osmipístkové brzdy s kotouči o průměru 380 mm.

Výhodou je, že Hurricane si nemusíte koupit jako nový, k štěstí vám stačí sériová M6 a balík peněz. Pokud se rozhodnete přímo pro Hurricane Cabrio, musíte si připravit minimálně 183 tisíc Eur.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
G-Power M6 Hurricane Cabrio

Mini Clubman 1.598
Rok výroby: 2013
Stav: 95 052 km
Cena: 220 000 Kč
Mini Cooper 1.598
Rok výroby: 2003
Stav: 124 434 km
Cena: 70 000 Kč
Mini One 1.598
Rok výroby: 2005
Stav: 127 642 km
Cena: 75 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

včera | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků