G-Power ladí BMW M6 až na 740 koní

Bavorští G-Power opět řádí. Pro kupé BMW M6 nabízejí tři druhy úprav. Ten poslední vyžene výkon dopované V8 na 740 koní.

Co dokáží G-Power s vozy BMW, je známá věc. Stranou jejich zájmu přitom nezůstávají ani modely s písmenem M. Člověk by přitom řekl, že mají výkonu dost... Vždyť vidlicový osmiválec 4,4 l se dvěma turby nabízí z továrny 560 hřebců (412 kW) a a 680 N.m. Jenže v Autenzellu mají připraveny vlastní  power kity a přemapování řídicích jednotek...

Kit Stage One vyloudí z motoru 650 koní (478 kW) a 830 N.m, lze zvolit mezi novým softwarem ECU s názvem Bi-Tronik 2 a modulem Bi-Tronik 5. Konverze s pětkou, ale zároveň s doplňkovým symbolem V2 vyžene hodnoty na rovných 700 bavorských plnokrevníků a 905 N.m, to už je pořádná porce.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Aby toho ještě nebylo málo, je tu Bi-Tronik 2 V3. Právě jeho aplikací ladiči dosáhnou maxima: 740 koní (545 kW) a 975 newtonmetrů. Maximální rychlost nejvýkonnější verze vrcholí hodnotou 325 km/h, z klidu na 200 km/h přitom kupé akceleruje během 10,5 s.

Součástí tohoto balíčku je i titanový výfuk, který nejenže vyluzuje ten správný zvuk, ale ještě ušetří 10,5 kg váhy. Komu je to málo, připlatí si navíc za čtveřici koncovek s průměrem 100 mm, buď opět titanových, nebo z uhlíkových kompozitů. V souvislosti s úpravami nezůstalo beze změny ani šasi, G-Power mají v katalogu dále už poměrně známá kovaná kola Hurricane RR vlastní výroby. Na M6 klidně namontují jedenadvacetipalcová s obutím 255/30, respektive 295/25.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
 

 

BMW Řada 3 1.995
Rok výroby: 2007
Stav: 137 281 km
Cena: 140 000 Kč
BMW Řada 3 2.993
Rok výroby: 2007
Stav: 183 258 km
Cena: 170 000 Kč
BMW Řada 5 2.996
Rok výroby: 2008
Stav: 199 684 km
Cena: 235 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

dnes | Jiří Švamberk
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků