G-Power ladí BMW M6 až na 740 koní

Bavorští G-Power opět řádí. Pro kupé BMW M6 nabízejí tři druhy úprav. Ten poslední vyžene výkon dopované V8 na 740 koní.

Co dokáží G-Power s vozy BMW, je známá věc. Stranou jejich zájmu přitom nezůstávají ani modely s písmenem M. Člověk by přitom řekl, že mají výkonu dost... Vždyť vidlicový osmiválec 4,4 l se dvěma turby nabízí z továrny 560 hřebců (412 kW) a a 680 N.m. Jenže v Autenzellu mají připraveny vlastní  power kity a přemapování řídicích jednotek...

Kit Stage One vyloudí z motoru 650 koní (478 kW) a 830 N.m, lze zvolit mezi novým softwarem ECU s názvem Bi-Tronik 2 a modulem Bi-Tronik 5. Konverze s pětkou, ale zároveň s doplňkovým symbolem V2 vyžene hodnoty na rovných 700 bavorských plnokrevníků a 905 N.m, to už je pořádná porce.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Aby toho ještě nebylo málo, je tu Bi-Tronik 2 V3. Právě jeho aplikací ladiči dosáhnou maxima: 740 koní (545 kW) a 975 newtonmetrů. Maximální rychlost nejvýkonnější verze vrcholí hodnotou 325 km/h, z klidu na 200 km/h přitom kupé akceleruje během 10,5 s.

Součástí tohoto balíčku je i titanový výfuk, který nejenže vyluzuje ten správný zvuk, ale ještě ušetří 10,5 kg váhy. Komu je to málo, připlatí si navíc za čtveřici koncovek s průměrem 100 mm, buď opět titanových, nebo z uhlíkových kompozitů. V souvislosti s úpravami nezůstalo beze změny ani šasi, G-Power mají v katalogu dále už poměrně známá kovaná kola Hurricane RR vlastní výroby. Na M6 klidně namontují jedenadvacetipalcová s obutím 255/30, respektive 295/25.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
 

 

BMW Řada 3 2
Rok výroby: 2008
Stav: 200 510 km
Cena: 175 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 169 044 km
Cena: 275 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 177 810 km
Cena: 240 000 Kč
Z nuly na sto v různých podmínkách. Jak obstál sportovní Range Rover?

Z nuly na sto v různých podmínkách. Jak obstál sportovní Range Rover?

Na asfaltovém povrchu zaznamenalo sportovní SUV Range Roveru zrychlení z klidu na sto za 4,7 sekundy. Jak ale automobil obstál na ostatních površích?

dnes | Stanislav Kolman
Test hybridní Kia Niro 1.6 GDI HEV (6DCT): Sympatický mezičlánek

Test hybridu Kia Niro

Alternativní pohonné jednotky se pomalu stávají součástí českého trhu. Na ten už v závěru minulého roku dorazila Kia Niro, coíž je crossover s hybridním hnacím ústrojím. Co všechno umí a jak si vedla během našeho testu?

18.  1.  2017 | Stanislav Kolman | 75 příspěvků
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků