G-Power BMW X5 M a X6 M: pouze pro otrlé

33 komentářů

cc
7. ledna • 11:21

Nevim no, vetsina z vas v x6ce ani nesedela a kydate tady spinu, jezdil jsem v tom 14 dni a je to fakt bomba, ja osobne bych si to nekoupil, na co taky ze, me vyhovuje a4 allroad minule generace a jsem spokojenej.. proste se mi nelibi jak tady kazdej haze spinu na neco co zna maximalne z obrazku

d
26. března • 7:09

kdyz uz audy tak a8 bo a6 4,2 quatro...ale nejlepsi vuz od BMW je 750...to je proste masakr!:D:D

d
26. března • 7:08

kdyz uz audy tak a8 bo a8 4,2 quatro...ale nejlepsi vuz od BMX je 750...to je proste masakr!:D:D

Bob
4. ledna • 15:31

Mám pocit, že v každém testu se u sebeblbějšího auta najde 5 stran pozitiv. Tady je skoro jen kritika :-/

trent
4. ledna • 12:12

To je vtipné, jak si člověk může u osobního auta nechat zvýšit podvozek, aby projel polní cestu k chatě. A pak přijde někdo, kdo si koupí SUV a nechá si podvozek snížit. Napadá mě otázka, proč si kupovat SUV. Abych vypadal jako nějaký gangsta? No asi je to tím, že jsem zaujatý...zvlášť proti X6.

Radek Ondrášík
4. ledna • 12:44

mi u SUV vyhovuji 2 veci. Lepe se tam nastupuje nez do osobaku a to i pri snizenem podvozku, je z nej lepe videt a to i pri snizenem podvozku a lepe se mi v nich sedi a to i pri snizenem podvozku.

mclown
4. ledna • 13:45

"je z nej lepe videt" - no toto je asi jedina vec (mimo teren) preco je to celkom dobre
ale zasa parkuje sa s tym docela zle (hlavne v podzemnych garazach)

mclown
4. ledna • 11:33

Tak toto je dobre :-D Vykonom a jazdnymi vlatnostami sa to nemoze rovnat s normalnymi autami, a v terene je to nepouzitelne ....

Andre
4. ledna • 11:45

mclown : Uz si v tom jel ?

mclown
4. ledna • 12:24

nejel
ale na vozenie hnoja do terenu to je slabe (nedajboze sa to zaspini:-D), a skus to porovnat na este napr. s koncernovou M3

Andre
4. ledna • 15:17

Někde sem četl, že X6M udělal lepši čas na okruhu v Nurburgringu jak M3 E46 ...

Radek Ondrášík
4. ledna • 15:26

Ale to se nevylučuje. Takový S65AMG udělá také čas na NS lepší jak polovina HH, ale bude to jízdní utrpení, firgidita a boj tuny elektroniky s fyzikou. Ta auta zvládnou hodně, což o to a upřímně E46 M3 pro X6M moc soupeřem není, ale vemte tu X6 do opravdových zatáček, pomalých ;)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Pepe
6. ledna • 12:41

Opravdu fascinující, jak Radek Ondrašík všechno vím, možná tě udiví, ale jsou i lidé mnohem zkušenější než průměrný novinář automobilového plátku ... vím, že je to nepředstavitelné. No a zrovna od dvou podobných lidí a vlastní zkušenosti s X5M ti řeknu, že to není žádné utrpení a nesmyslné auto. Až pro tebe budou peníze druhotné, tak si klidné X5M koupíš místo X5 s dieslem .. ja vím, ty bys volil uplně jinak :D ... nicméně si začni čistit svou karmu, protože jinak tě nic pěkného nečeká:)

mclown
4. ledna • 12:24

este = ceste

Radek Ondrášík
4. ledna • 11:59

Hovoří o faktech, ke kterým s tím není třeba jet. Nebo máte za to, že jsou to auta rovnocená s osobákami stejně zaměřenými, nebo že tato auta zvládnout v terénu něco zajímavého?

Andre
4. ledna • 12:48

X5M X6M jsou sportovní ve své řadě, proč se je snažíte porovnávat ze sedanem když jsou SUV?
Ale je pravda že pro Evropana je to těžko pochopitelné, proto tyto byli dělané hlavně pro USA.

mclown
4. ledna • 13:26

Andre -sport utility vehicle (SUV) ma byt auto zdatne ako v terene tak i na ceste. Oplastovane SUV nepouzitelne v terene co o sebe tvrdi ze je sportove, je neskutocny nezmysel. Tak bud chcem sportove auto, alebo terenne.Da sa spravit aj luxusne SUV ktore sa vie chovat aj na ceste aj v terene aj ma poriadny motor - vid napr. Range Rover ...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Andre
4. ledna • 15:14

Ano souhlasím - takhle přemýšlí Evropané, ale SUV (ML, G, Cayenne, X5 a pod..) byli dělané pro USA, kde hlavní roli hraje HP a z 0-60. Pamatuji jak 2 roky zpět byl na discovery channel nějaký pořad kde borec překopal X5 4,8L a strčil do ní motor z M5, prostě X5 4,8 se mu zdálo málo :-)
X6M X5M jsou šílenosti, ale něco do sebe mít určitě budou ....

Fireman
11. ledna • 9:51

Jo to je pro lidi z USA co si mysli ze BMW je něco víc než auto. Jinak tam totiž mají svou řadu Pickupů, od Dodge RAM přes Fordy až po GMC. A že proti některejm těm jejich pickupům je tahle X5ka jen malé osobní vozítko :-D

Radek Ondrášík
4. ledna • 13:30

G55

mclown
4. ledna • 13:38

ano aj :)
Aj ta cayenne turbo je lepsia od x5m/x6m, ale na RR alebo MB G sa nechyta

Andre
4. ledna • 15:26

no nevim, nevim :-D
Nurburgring Lap Times
Cas Rychlost Znacka
8:23 --- 147.44 km/h - BMW X6 M prototype, 550 PS/2300 kg
8:40 --- 142.62 km/h Porsche Cayenne GTS, 450 PS/2355 kg
11:27.50 107.89 km/h - Mercedes G55 AMG, 500 PS/2600 kghttp://www.supercars.net/PitLane?fID=0&gID=3&tID=10073&viewThread=y

mclown
4. ledna • 15:35

no ved dobre ale G55 o sebe nevravi ze je sportove :) ked chces "sportove x6m" porovnavat so sportovymi autami, tak si ho porovnaj s niecim v tej cene ;)

Nommo
5. ledna • 20:18

Tak v prvé řadě to porovnávají s verzí AMG, což je obdoba M u BMW... A za druhé je G55 AMG stejná uchylárna, resp. větší dle vaší logiky, jako X6 M... Tak proč je nesrovnat? B-]A o co vám tady furt jde? I snobák chce třeba občas přejet polňačku po dešti či zajet na hory, kde se 4×4 jistě hodí, anebo si nabrat i nějaký ten náklad... A to s Ferrari fakt nedá... A při tom to v tomhle to natře na dálnici spoustě "sporťáků"... Takže, co chtít víc, když jste bohatý a chcete to ukázat všem kolem??? Před vaším 5* hotelem bude stát několik Porsche, určitě i Medvědů S AMG či nějaké to Ferrari i Lamborghini, ale tahle obluda tam bude zaručeně jenom jedna! A vo tom to je, ne??? ;o)Nelíbí? Nekupuj! Já bych se v tom klidně svezl... :-P

Fireman
11. ledna • 9:48

No na dalnici to natre spouste "sportaku" ale v terenu mu to natre spousta "osobaku". Co to je auto do terenu s pneumatikama "315/25 R23" na rozblacene polnacce to bude mit hodne problemu. To auto bylo v terenech spatne uz se standardnim podvozkem, s tim sportovnejsim to lepsi nebude.

Andre
5. ledna • 0:07

MB G ma jen určitý druh lidi a ty by si znát raději nechtěl :-D
http://www.cernak.sk/2009/06/26/vybuchol-mercedes-g-pachatel-nastrazil-vybusninu/

Radek Ondrášík
4. ledna • 13:01

Já nic neporovnávám, jenom jiný kolega napsal, určitá fakta. Co je an tom nepochopitelného? Je to stejné, jakoby napsal, že se do toho vejde méně lidí, než do autobusu.

Radek Ondrášík
4. ledna • 7:51

nechapu proc bavoraci a jini cpou na ty motory ty hnusne plastove kryty. dyt nejhezci pohled je na krasne chromovane sani apod. a tu takove ble ble fuj. proc to delaji?

Toper
4. ledna • 12:53

Je to předně z toho důvodu, aby odradili ty, co se chcou rejpat v motoru a nerozumí tomu. Poté jde o kryt jak před nečistotami, tak jistý způsob odhlučnění. Sundat si to klidně můžete, ale proč, že? Pod kapotu se člověk podívá tak jednou za měsíc...

Pavel
4. ledna • 8:59

Tak ty kryty se mi taky nelíbí na motorech no, ale s tím asi nic neuděláme...Ale jinak tohle lazení je poměrně pěkný, neříkám, že bych si to musel nutně koupit, ale je to netradiční, neokoukaný a je to něco "novýho", rozhodně to zaujme a člověka si všimnou (ne jako když jedete ve stříbrné OI :D)

Radek Ondrášík
4. ledna • 9:25

A to já nevím. Přidat pár koní k turbo motoru moc umění není. Oplastovat to taky ne. Ale když se to někmu líbí tak proč ne. Mi se nelíbí ani X5 a ani X6 svým designem, raději bych si vzal třeba G 55 AMG :) to je takovy Lord pro mne.

Tony
4. ledna • 8:39

Aby lidem hned nepadnuly oči na logo toho čínského výrobce co ty trubky dodává :-P

Radek Ondrášík
4. ledna • 8:56

No mi v tom mojim dojce krapu taky oplastovali motor a je to hnus. to je jedina vec, co bych si vzal z puvodniho itala. krasnych 6 valcu k nakouknuti. ale zase je pravda, ze jak se ten ital furt sral, tak cloveku se ten motor rychle okoukal :)

Doporučujeme

Články odjinud