Francie pomůže automobilkám. Přidá na elektromobily a hybridy

10 komentářů

Shimi
28. července • 20:07

Vždy, když čtu podobné články, se mi otvírá kudla v kapse. Ptám se, proč by měla francouzská vláda, která disponuje pouze nakradenými penězi od daňových poplatníků, pomáhat jakékoli soukromé společnosti? Stačí jediný racionální argument. A je úplně jedno jestli se jedná o automobilku nebo kohokoli jiného. Ze své podstaty je to totiž absolutní prznění trhu, které vede do ještě větší zádele.

Petr
28. července • 21:07

EHS+RVHP=EU,slátanina držená pohromadě jen za cenu hromadění dluhů,čím dřív zanikne tím pro Evropu lépe.

Zelí
30. července • 13:35

Po rvhp žádné velké dluhy nezůstaly.

josephko
30. července • 13:44

To, že po RVHP nezostali dlhy, by som až tak netvrdil. Skús si zistiť, koľké miliardy nám zostali dlžné Kuba, Vietnam, Sýria a ďalšie "bratské" krajiny. A koľko z toho sa nám vrátilo.

Honza
28. července • 15:21

Nejsem expert na daňové a obchodní právo, ale myslím, že narozdíl od české pomoci Hyundai (lokalní daně a daňové úlevy jsou zatím pořád v kompetenci vlád) jde tento přístup proti zásadám EU - zvýhodňování zboží podle místa výroby, což je proti volnému pohybu zboží v EU. Ani šrotovné nic takového nezavádělo a platilo pro všechny výrobce z EU.
Tohle je postupné odbourávání EU. Ale třeba bude EU bez Francie (a dalších středomořských států) lepší ...

josephko
28. července • 18:28

Presne toto ma ihneď napadlo. Francúzsko má plné huby solidarity, spolupráce, bratstva a neviem čoho ešte, ale len dovtedy, pokiaľ to vyhovuje záujmom Francúzska. V EÚ vždy bola bližšia košeľa ako kabát - kedy to už v našich končinách konečne pochopíme? Že je to presne to isté, ako kedysi boli slová o internacionálnej a bratskej pomoci v krajinách RVHP.

Zelí
30. července • 13:39

Tak díky bratrské a internacionální a naprosto nenávraté pomoci českého průmyslu vznikl průmysl na slovensku (a taky slovenské školství, kultura, instituce.....). Samozřejmě to bylo principiálně něco zcela jiného než solidarita v rámci eu.

ladza
27. července • 15:34

když může česká vláda podporovat korejskou automobilku, proč by francouzská vláda nemohla podporovat francouzské automilky?
Nakonec to dává větší smysl, než jednání té naší...

Petr
28. července • 11:07

Socialisti bojují o zachování pracovních míst,takže Toyota i Hyundai dostanou to je přeci normální,jsou to také "domácí".

Vzpomínka
27. července • 21:55

V USA tuším také chtěla vláda podpořit automobilový průmysl přes elektromobily a hybridy, a jak to asi zatím dopadlo?

Doporučujeme

Články odjinud