Fototest Volkswagen XL1: Taky trochu podvod. Ale odpustíte mu to

27 komentářů

Kuba78
4. listopadu • 18:58

jak uz tu nekdo napsal.. vysolit tri melouny abych mohl jezdit v hadraplanu, sice s papirove nizkou spotrebou ale realne dvoj a vice nasobnou.. to se vyplati. Navic exkluzivni LidovyVuz, to zni tak trochu jako lidove Ferarri - divne.tak nejak marne patram po cilove skupine. kdyz budu chtit nizkou spotrebu tak koupim nejake male priblizovadlo s malym motorem a budu jezdit jak s hnojem - na to nepotrebuju vysolit tri mega.
kdyz budu chtit hybrid a budu mit tri mega, urcite si nekoupim hadraplan ktery se pretizi po nastupu dvou prumerne statnych muzu a dvou tasek - ale koupim treba Lexuse nebo aspon Priuse.
Kdyz budu chtit prezentovat jak sem maximalne ekologicky uvedomely milionar, tak si prece nekoupim TDI, ale neco roztomilyho mensiho a levnejsiho a rovnou elektrickyho - treba i3.
Kdyz chci byt maximalne eko, tak nemam auto zadne a mezi squatem a neziskovkou se pohybuji MHD, pripadne na olezlem velocipedu (je to vic eko a navic stejne nemam ty tri mega).
Kdyz budu chtit auto s dlouhym dojezdem, tak se asi predpoklada ze budu chtit pohodlneho dalnicniho chrta, dovolujiciho sviznejsi jizdu a abych po tisici kilometrech s toho nevylez rozlamany na kusy a prevez pohodlne sebe i bagaz. Takze si nebudu kupovat velorex na slupkach se zrychlenim lenochoda v komatu.
Kdyz budu chtit byt excentricky a stredem pozornosti, tak si za dva mice koupim ojete RR, necham namalovat jako Helou Kitty a ten zbyly mega prochlastam a prokurvim v nejakem luxusnim podniku, pred kterym to ruzove RR budu parkovat idealne na invalidech.No a kdyz budu mit tri mega, budu chtit nizkou spotrebu, budu chtit mit tam elektriku a byt uvedomely, ekologicky, byt trosku stredem pozornosti, moznost nalozit celou rodinu i s bagazi, tak proste pudu koupim si Teslu.. klidne ruzovou s Helou Kity.

Mk
20. prosince • 20:56

:-D
Budu-li chtít jezdit levně a ekologicky, koupím si E-Golfa Spotřeba 12kWh/100km při nabíjení za 2,5Kč/kWh.
Chci-li vozit jen dva lidi, koupim si Smarta s motorem 0,8CDI za desetinovou cenu.
Mám-li víc rozumu, než peněz koupím si Dacii.

Kris
4. listopadu • 21:30

Amen.

WinNatural
4. listopadu • 17:54

Jak jinak než podvod, vždyť je to Fxfágn - Děs Autóóó :-D

KK
4. listopadu • 17:19

Rozmyslam, s akou spotrebou by jazdila Toyota s beznym hybridnym ustrojenstvom z Priusa/Aurisu okresana ako tento VW - 800 kil a uzitocna hmotnost 170 kil.Pretoze vcera som siel z Benesova do Prahy hybridnym Aurisom kombi (okresky, dialnica, mesto) za 4.0 l/100 km bez toho, aby som jazdil na spotrebu.Ak vezmeme do uvahy rozdiely v hmotnosti, tak ten rozdiel nie je az taky velky. Imaginarna Toyota s dnes uz beznym, niekolko rokov starym, pohonnym ustrojenstvom by na tom bola rovnako ako tato vykladna skrina VAG.Takze bravo VAG, este par rokov, a budes tam, kde Toyota bola predvcerom.

Shepii
4. listopadu • 14:11

Prosím autora článku o vysvětlení, proč použit ve větě "Taky trochu podvod" slovo "taky"? Navozuje to pocit, že by měl Volkswagen nějak podvádět.

dpcstb
4. listopadu • 13:36

proti tomuto je este aj multipla krasna

JA-NE
4. listopadu • 13:36

Exklizivny folcvagen?? si robis cecky ne? jak moze byt auto co sa vola LUDOVE VOZIDLO exkluzivne?? chudacek motor Ducati. to je tu jedina exluzivita...

Hloupej Honza
4. listopadu • 11:58

Hmm to je homologovany pro běžný provoz ?Když vidím ten podvozek , to bude v nízké rychlosti brzná dráha.... ..a hups někomu kufru.

Driver
4. listopadu • 10:43

Tato diskuse jasně ukazuje, jaké má kdo myšlenkové pochody a inteligenci.
Naštěstí né všichni se mohou za své příspěvky stydět.
Tohle není klasický automobil pro cílovou skupinu.
Tohle je jen reklamní prezentace v reálném funkčním provedení.
Chválím
Nebyl by problém postavit něco většího, ostatně to v současné době staví Mercedes.
Reklama je to výtečná. Prezentaci po celém světě zdarma by bral každý šéf reklamího oddělení.

Zelí
4. listopadu • 11:21

S tím souhlasím. Pan Piech, jako nejvýraznější postava automobilového průmyslu v posledních cca padesáti letech, užíval svého vlivu a své síly v koncernu vw k vývoji velmi zajímavých a různorodých technických řešení. Cíl auta se spotřebou 1 litr v podobě produktu s malosériovou výrobou se mu podařil.

Josef
4. listopadu • 22:52

Zelí, tvojí reakcí na příspěvek Drivera ses opět předvedl a prokázal ses jako názorný příklad pro postřeh Drivera... "jaké má kdo myšlenkové pochody a inteligenci."...
Přečti si po sobě ještě předchozí příspěvek, ve kterém jsi zmiňoval "exkluzivitu" a přešel k zbytí " jízdního kola". Asi jediným vysvětlením pro tvé příspěvky je to, že kromě toho, že neumíš myslet (nemáš čím...), tak neumíš ani číst, protože bys nemohl po tom, co bylo uvedeno v článku o skutečné spotřebě tohoto "auta", napsat, že se podařil dosáhnout cíl spotřeby 1 litr. Stejně tak je vysvětlením, že neumíš číst, tvé tvrzení, že Piech je "nejvýraznější postava automobilového průmyslu v posledních cca padesáti letech". To je výplod pouze tvé fantazie (spíše křeče několika mozkových závitů prokazujících kapacitu tvého mozku). Skutečnost je taková, že Piech je pouze výraznou osobností. Příště raději nic nepiš Zelí... To, že kulháš na hlavu, to jsi tady v diskusích Autorevue už předvedl mnohokrát.

Mirek
4. listopadu • 11:25

Běž si vykloktat na WC...spotřeba 1 litr..se mu podařil. :-D

Vana666
4. listopadu • 11:25

Auto se spotřebou jeden litr ? A které to je ?

Pilot
4. listopadu • 10:28


Princip zachování energie nelze obejít žádnou technologií ... .. je to hezké .. ale smysl toho auta mi uniká .... podivná nepraktická sklíženina dvou nesourodých technologii a abych dosáhl na deklarovanou spotřebu kapalného mastného na produkdy špinavého paliva, musím to živit elekřinou ze sítě? ... WTF :-) .. jaký to má smysl ... krom marketingu a údaje 0,9l/km v dokumentaci .. :-)

892JUGcsgfad866-2*/3rfc{{
4. listopadu • 10:43

"Princip zachování energie nelze obejít žádnou technologií." Ano, jeste nedavno tento princip hlasali temer vsichni ucitele fyziky. S objevem a temne energie si ovsem prestavaji byt jisti, zda je tomu skutecne tak.Cesti solarnici ovsem tento princip zcela vyvratili, protoze dokazi premenit energii slunecniho zareni v el. energii i v noci. ;-)

Pilot
4. listopadu • 10:54


hehe .. to je fakt .. i v noci ... vím o tom ... :-)Ano, při psaní komentáře jsem paralelně rozvíjel myšlenku o EmDrive, který možná právě funguje díky kvantovým fluktuacím (Casimir) .. a že možná, to může být úsvit nové fyziky.Stejně tak jako Einstein řekl, ano Newton, jen ještě trošinku jinak, třeba k tomu něco přidat ... a potom tedy, ano Einstein, ale třeba ještě k němu něco malinko přidat .... ;-) :-)

*(&2384gg=aq=0238-*/2-3/4
4. listopadu • 10:10

Hadraplan za tri melouny je jednoznacne nejlepsi zpusob jak usetrit par tisic za naftu. Posledni dobou jsou komici z Vlkohradu nevidanym zdrojem zabavy. :-)

Vana666
4. listopadu • 9:34

- Spotřebu by chtělo ověřit externím přesným naftoměrem. Spoléhat jen na údaj PP je příliš optimistické- Naživo jsem to auto nikdy neviděl, ale podle fotek vypadá provedení dost lacině, alespoň teda ve srovnání s cenovkou- Užitečné zatížení pouhých 175 kg mi přijde jako výsměch. Neschopnost tohodle auta legálně odvézt byť jen dva normální stokilové chlapy je ostudná.- Redakce na jedné straně kritizuje eurotest spotřeby který nebere v úvahu elektrickou energii, ale v přiložených technických údajích na poslední straně testu sama přítomnost elektromotoru zcela ignoruje

Driver
4. listopadu • 12:01

Samozdřejmě víš, že spotřeba se počítá z nereálných emisí.
Autosalon na primě dělal reálný test v CZ podmínkách ale já to nesledoval, na webu to video najdeš.

Driver
4. listopadu • 12:03

Kolega dodává že se vešli snad do 1,7L ale třeba se plete, na webu to najdeš přesně.

martin
4. listopadu • 9:11

Neodpustime. Je to tak osklive, ze by som to nechcel, ani keby pri jazde benzin vyrabal.

Zelí
4. listopadu • 8:39

Je to cena za exkluzivní auto. Je exkluzivnější než většina supersportů. A je otázkou, jestli nedává i větší smysl než supersporty. Možnosti tohoto auta v běžném provozu jsou využitelnější než maximální rychlosti a celkem nesmyslné výkony motorů u supersportů. Takže možná to není ani moc drahé.

manga
4. listopadu • 12:59

A k čemu ti je tak nízká spotřeba, když ten rozdíl v ceně nikdy neprojezdíš? Ano, máš exkluzivní auto. Ale tím to asi končí...

Zelí
4. listopadu • 18:55

Nezbývá než si koupit bicykl.

runner42
4. listopadu • 8:30

Tři melouny za Velorex, to pecka :-DOhledně spotřeby... marně vzpomínám, kdy naposled se dalo evropským výrobcem udávané spotřebě věřit. Bude to asi stejná doba, kdy EU začala směřovat definitivně do pr***.

manga
4. listopadu • 12:57

No díky bohu za tu dosavadní metodiku. Sice je někdo hrůzostrašně podvedený, že jezdí za víc než bylo udáváno, ale na druhou stranu máme pořád relativně normální motory, co tak nějak jedou...Kdyby se měly důsledně dodržovat emisní a CO2 limity, tak jezdíme ve dvouválcích nebo pořád nabíjíme a nabíjíme :D ale hlavně že by spotřeba odpovídala udávané, co?

Doporučujeme

Články odjinud