Hyundai i20 Active je novinkou na českém trhu Do testu jsme dostali silnější provedení osazené motorem 1.0 T-GDI Verze Active je něco jako korejský Scout. Hlavní roli zde hrají plasty Oproti klasické i20 má přední nárazník design ve tvaru písmene A. Neoplastovaná i20 používá naopak V Samozřejmostí jsou oplastované blatníky a lišty na dveřích Také vzadu najdeme více plastu a navíc dvě kulatá světla v nárazníku Interiér přidává barevné detaily Třeba řadicí páku... ...rámečky kolem výdechů ventilace... ...nebo část čalounění na předních i zadních sedadlech Místa vzadu je tak akorát Pracoviště řidiče je na úrovni. Ergonomie v podstatě nemá chybu Multimediální systém s navigací dostanete v rámci paketu Style, který stojí 70 000 Kč. Pracuje výborně Litrový přeplňovaný tříválec má dost výkonu a naftový charakter Kdo jede v klidu, bude jezdit za málo. Rychlejší tempo nebo větší zátěž fofrem zvedne spotřebu Hyundai i20 Active koupíte pouze s benzinovými motory. Diesel se u této verze nenabízí Active má vyšší podvozek a jiné tlumiče Jiné tlumiče ale neznamenají pohodlnější podvozek. Active je naopak tvrdší A to je charakteristika, která se u auta mířícího mimo zpevněné komunikace moc nehodí V zatáčkách si Active počíná jistě Při rychlejší jízdě vás brzy začne rozčilovat pomalá odezva na plyn Kdo si připlatí, ten dostane také diodová zadní světla I stříbrné střešní ližiny... ...nebo výrazné víčko nádrže jsou součástí verze Active Hyundai i20 Active je vždy spojen s manuálem, automat je této verzi také zapovězen Mimo zpevněné komunikace to chce s rozmyslem. Active totiž má stejný podvozek jako klasické varianta. Žádné díly se nezesilovaly Testovaný vůz dostal sedmnáctipalcové disky, které mu náramně sluší I ty měly svůj nemalý podíl na horším komfortu cestování Active je na pohled velmi zajímavý hatchback, který se bude líbit Problém je, že cena testovacího tříválcového exempláře přesáhla půl milionu korun A za tyto peníze si už můžete koupit nějakou čtyřkolku, která bude mimo silnice mnohem užitečnější Active zatím v segmentu B-SUV zaskakuj. Klasické malé SUV značky Hyundai teprve přijde Přístrojový štít je jednoduchý a přehledný Multimediální systém funguje výborně I navigace funguje výborně Vše pracuje rychle... ...ovládání je přehledné... ...a samozřejmě nechybí český překlad Active může mít i automatickou klimatizaci... ...nebo vyhřívaný volant Nechybí ani tempomat a vrcholné provedení má rovněž bezklíčkový přístup a startování tlačítkem Manuální šestistupňová převodovka je celkem přesná V interiéru najdeme mnoho tvrdých plastů Oplastované verze vypadají vždy velmi dobře, výjimkou není ani Active Zavazadelník se samozřejmě nijak nezměnil Pod dnem je ještě přihrádka a pod přihrádkou dojezdová rezerva Nic většího než sedmnáctky se nenabízí Velké disky snadno přijdou v terénu k újmě. Větší riziko jim ale bude hrozit při jízdě po městě Zadní diody vypadají velmi pěkně 50 Fotogalerie Fototest Hyundai i20 Active 1.0 T-GDI: Plasty na korejský způsob Lukáš Dittrich 25. února 2016 • 16:25 Kapitoly článku: Úvod, Vrcholný tříválec Řekne si klidně o devět, Po městě nepotěší Ve výbavě vše, Technické údaje Hyundai i20 Active: Fotogalerie Předchozí Na začátek Hyundai Výroba automobilů je u jihokorejského Hyundaie jen jednou z částí rozsáhlého, především strojírenského zaměření. Společnost byla založena v roce 1947. V roce 1998 koupila značku Kia. Hyundai i10 • Hyundai i20 • Hyundai i30 • Hyundai i40 • Hyundai Kona • Hyundai Tucson • Hyundai Nexo • Hyundai Sante Fe • Hyundai Genesis • Hyundai IONIQ Vstoupit do diskuze (69) AutoRevue.cz TestyHyundaiDesignHatchbacky