Hyundai i20 Active je novinkou na českém trhu

Hyundai i20 Active je novinkou na českém trhu

Do testu jsme dostali silnější provedení osazené motorem 1.0 T-GDI

Do testu jsme dostali silnější provedení osazené motorem 1.0 T-GDI

Verze Active je něco jako korejský Scout. Hlavní roli zde hrají plasty

Verze Active je něco jako korejský Scout. Hlavní roli zde hrají plasty

Oproti klasické i20 má přední nárazník design ve tvaru písmene A. Neoplastovaná i20 používá naopak V

Oproti klasické i20 má přední nárazník design ve tvaru písmene A. Neoplastovaná i20 používá naopak V

Samozřejmostí jsou oplastované blatníky a lišty na dveřích

Samozřejmostí jsou oplastované blatníky a lišty na dveřích

Také vzadu najdeme více plastu a navíc dvě kulatá světla v nárazníku

Také vzadu najdeme více plastu a navíc dvě kulatá světla v nárazníku

Interiér přidává barevné detaily

Interiér přidává barevné detaily

Třeba řadicí páku...

Třeba řadicí páku...

...rámečky kolem výdechů ventilace...

...rámečky kolem výdechů ventilace...

...nebo část čalounění na předních i zadních sedadlech

...nebo část čalounění na předních i zadních sedadlech

Místa vzadu je tak akorát

Místa vzadu je tak akorát

Pracoviště řidiče je na úrovni. Ergonomie v podstatě nemá chybu

Pracoviště řidiče je na úrovni. Ergonomie v podstatě nemá chybu

Multimediální systém s navigací dostanete v rámci paketu Style, který stojí 70 000 Kč. Pracuje výborně

Multimediální systém s navigací dostanete v rámci paketu Style, který stojí 70 000 Kč. Pracuje výborně

Litrový přeplňovaný tříválec má dost výkonu a naftový charakter

Litrový přeplňovaný tříválec má dost výkonu a naftový charakter

Kdo jede v klidu, bude jezdit za málo. Rychlejší tempo nebo větší zátěž fofrem zvedne spotřebu

Kdo jede v klidu, bude jezdit za málo. Rychlejší tempo nebo větší zátěž fofrem zvedne spotřebu

Hyundai i20 Active koupíte pouze s benzinovými motory. Diesel se u této verze nenabízí

Hyundai i20 Active koupíte pouze s benzinovými motory. Diesel se u této verze nenabízí

Active má vyšší podvozek a jiné tlumiče

Active má vyšší podvozek a jiné tlumiče

Jiné tlumiče ale neznamenají pohodlnější podvozek. Active je naopak tvrdší

Jiné tlumiče ale neznamenají pohodlnější podvozek. Active je naopak tvrdší

A to je charakteristika, která se u auta mířícího mimo zpevněné komunikace moc nehodí

A to je charakteristika, která se u auta mířícího mimo zpevněné komunikace moc nehodí

V zatáčkách si Active počíná jistě

V zatáčkách si Active počíná jistě

Při rychlejší jízdě vás brzy začne rozčilovat pomalá odezva na plyn

Při rychlejší jízdě vás brzy začne rozčilovat pomalá odezva na plyn

Kdo si připlatí, ten dostane také diodová zadní světla

Kdo si připlatí, ten dostane také diodová zadní světla

I stříbrné střešní ližiny...

I stříbrné střešní ližiny...

...nebo výrazné víčko nádrže jsou součástí verze Active

...nebo výrazné víčko nádrže jsou součástí verze Active

Hyundai i20 Active je vždy spojen s manuálem, automat je této verzi také zapovězen

Hyundai i20 Active je vždy spojen s manuálem, automat je této verzi také zapovězen

Mimo zpevněné komunikace to chce s rozmyslem. Active totiž má stejný podvozek jako klasické varianta. Žádné díly se nezesilovaly

Mimo zpevněné komunikace to chce s rozmyslem. Active totiž má stejný podvozek jako klasické varianta. Žádné díly se nezesilovaly

Testovaný vůz dostal sedmnáctipalcové disky, které mu náramně sluší

Testovaný vůz dostal sedmnáctipalcové disky, které mu náramně sluší

I ty měly svůj nemalý podíl na horším komfortu cestování

I ty měly svůj nemalý podíl na horším komfortu cestování

Active je na pohled velmi zajímavý hatchback, který se bude líbit

Active je na pohled velmi zajímavý hatchback, který se bude líbit

Problém je, že cena testovacího tříválcového exempláře přesáhla půl milionu korun

Problém je, že cena testovacího tříválcového exempláře přesáhla půl milionu korun

A za tyto peníze si už můžete koupit nějakou čtyřkolku, která bude mimo silnice mnohem užitečnější

A za tyto peníze si už můžete koupit nějakou čtyřkolku, která bude mimo silnice mnohem užitečnější

Active zatím v segmentu B-SUV zaskakuj. Klasické malé SUV značky Hyundai teprve přijde

Active zatím v segmentu B-SUV zaskakuj. Klasické malé SUV značky Hyundai teprve přijde

Přístrojový štít je jednoduchý a přehledný

Přístrojový štít je jednoduchý a přehledný

Multimediální systém funguje výborně

Multimediální systém funguje výborně

I navigace funguje výborně

I navigace funguje výborně

Vše pracuje rychle...

Vše pracuje rychle...

...ovládání je přehledné...

...ovládání je přehledné...

...a samozřejmě nechybí český překlad

...a samozřejmě nechybí český překlad

Active může mít i automatickou klimatizaci...

Active může mít i automatickou klimatizaci...

...nebo vyhřívaný volant

...nebo vyhřívaný volant

Nechybí ani tempomat

Nechybí ani tempomat

a vrcholné provedení má rovněž bezklíčkový přístup a startování tlačítkem

a vrcholné provedení má rovněž bezklíčkový přístup a startování tlačítkem

Manuální šestistupňová převodovka je celkem přesná

Manuální šestistupňová převodovka je celkem přesná

V interiéru najdeme mnoho tvrdých plastů

V interiéru najdeme mnoho tvrdých plastů

Oplastované verze vypadají vždy velmi dobře, výjimkou není ani Active

Oplastované verze vypadají vždy velmi dobře, výjimkou není ani Active

Zavazadelník se samozřejmě nijak nezměnil

Zavazadelník se samozřejmě nijak nezměnil

Pod dnem je ještě přihrádka a pod přihrádkou dojezdová rezerva

Pod dnem je ještě přihrádka a pod přihrádkou dojezdová rezerva

Nic většího než sedmnáctky se nenabízí

Nic většího než sedmnáctky se nenabízí

Velké disky snadno přijdou v terénu k újmě. Větší riziko jim ale bude hrozit při jízdě po městě

Velké disky snadno přijdou v terénu k újmě. Větší riziko jim ale bude hrozit při jízdě po městě

Zadní diody vypadají velmi pěkně

Zadní diody vypadají velmi pěkně

Do testu jsme dostali silnější provedení osazené motorem 1.0 T-GDI
Verze Active je něco jako korejský Scout. Hlavní roli zde hrají plasty
Oproti klasické i20 má přední nárazník design ve tvaru písmene A. Neoplastovaná i20 používá naopak V
Samozřejmostí jsou oplastované blatníky a lišty na dveřích
50
Fotogalerie

Fototest Hyundai i20 Active 1.0 T-GDI: Plasty na korejský způsob

Kapitoly článku:


_DSC1232.jpg_DSC1233.jpg_DSC1234.jpg_DSC1247.jpg_DSC1238.jpg_DSC1239.jpg_DSC1240.jpg_DSC1241.jpg_DSC1242.jpg_DSC1243.jpg_DSC1253.jpg_DSC1254.jpg_DSC1255.jpg_DSC1258.jpg_DSC1261.jpg_DSC1262.jpg_DSC1267.jpg_DSC1269.jpg_DSC1270-2.jpg_DSC1208.jpg_DSC1209.jpg_DSC1210.jpg_DSC1211.jpg_DSC1212.jpg_DSC1213.jpg_DSC1214.jpg_DSC1215.jpg_DSC1216.jpg_DSC1217.jpg_DSC1218.jpg_DSC1219.jpg_DSC1220.jpg_DSC1221.jpg_DSC1223.jpg_DSC1222.jpg_DSC1224.jpg_DSC1226.jpg_DSC1235.jpg_DSC1227.jpg_DSC1228.jpg_DSC1229.jpg_DSC1236.jpg_DSC1237.jpg_DSC1244.jpg_DSC1245.jpg_DSC1246.jpg_DSC1248.jpg_DSC1249.jpg_DSC1250.jpg_DSC1251.jpg

Hyundai

Výroba automobilů je u jihokorejského Hyundaie jen jednou z částí rozsáhlého, především strojírenského zaměření. Společnost byla založena v roce 1947. V roce 1998 koupila značku Kia.

Hyundai i10Hyundai i20Hyundai i30Hyundai i40Hyundai KonaHyundai TucsonHyundai NexoHyundai Sante FeHyundai GenesisHyundai IONIQ

Doporučujeme

Články odjinud